פרידנזון תקים מרלו״ג אוטומטי מתקדם באשדוד

פרידנזון ג׳נריישן מרכזים לוגיסטים תקים מרלו״ג אוטומטי חדשני לאחסנה בהקפאה ללא מגע יד אדם סמוך לנמל אשדוד. המרלו״ג באשדוד, שהעבודות להקמתו כבר החלו, יוקם בסיועה של ספקית האוטומציה הספרדית HUBMASTER בשטח כולל של 12,500 מ״ר


09:49 ,24.04.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

פרידנזון ג׳נריישן מרכזים לוגיסטים תקים מרלו״ג אוטומטי חדשני לאחסנה בהקפאה ללא מגע יד אדם סמוך לנמל אשדוד.

 

פרידנזון ג׳נריישן מרכזים לוגיסטים חתמה על הסכם עם ספקית האוטומציה הספרדית HUBMASTER להקמה והתקנת מערכת אוטומטית טכנולוגית לאחסנה בהקפאה סמוך לנמל אשדוד. המרלו״ג באשדוד יוקם בשטח כולל של 12,500 מ״ר אשר יכיל 7,500 משטחים לאחסנה בהקפאה של -20 מעלות ויופעל באוטומציה מלאה. בנוסף המרלו״ג החדש יוכל לאחסן כ-13,000 משטחים מכל סוגי המטענים כולל מרכז מיון. המרלו״ג צפוי לפעול במתכונת מלאה בחודש יוני 2023 והעבודות להקמתו כבר יצאו לדרך. 

 

מחברת פרידנזון נמסר כי המערך הייחודי יופעל על ידי מספר עגורנים העובדים בטכנולוגיה חדשנית, המבוססת על מערכות אוטומטיות של ליקוט ואחסון ללא מגע יד אדם. ״המרכז ישרת את לקוחות הקבוצה ויכלול ספק שירות מלא הכולל את כל חוליות שרשרת האספקה הלוגיסטית. המערך יאפשר ליקוט של משטחים מלאים ובנוסף, ליקוט של פריטים בודדים מהמשטחים אשר יבוצע במפלס נוסף״.

 

אילן כהן, מנכ״ל חברת פרידנזון ג׳נריישן מרכזים לוגיסטיים: ״המרלו״ג האוטומטי סמוך לנמל אשדוד מבטיח ללקוחות פרידנזון שירות מהיר, איכותי ומדויק תוך שמירה על סטנדרטיזציה גבוהה. בשנים הקרובות תפעל פרידנזון להרחבת הפעילות והקמת מספר מרלו״גים נוספים ברחבי הארץ. וכל זאת תוך שיפור השירות והטמעת מצוינות תפעולית והגדלת בסיס הלקוחות של החברה במגוון סגמנטים״.

 

בנוסף, הקבוצה פועלת להקמת מרכז לוגיסטי נוסף במתחם אדמירלטי בחיפה שגודלו כ-10,000 מ״ר כולל מרכז מיון ומשולב עם מרכז מסחרי. המרלו״ג ישרת את לקוחות הקבוצה לאורך שלבי השרשרת הלוגיסטית הכוללת גם ליקוטים, שירותי ערך מוסף, ועוד. המרלו״ג הצפוני צפוי להתחיל לפעול בסוף שנת 2023.

 

חברת פרידנזון הוקמה בשנת 1975 והיא מהחברות הוותיקות והמובילות בארץ בתחומי הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי. החברה מונה כ-450 עובדים מיומנים ומקצועיים המספקים מעטפת שירותים למגוון לקוחותיה בארץ ובעולם. התשתית הלוגיסטית של פרידנזון בפריסה ארצית ובינלאומית מאפשרת לה לספק מענה מקיף לשלל סוגי השירותים וזאת באמצעות ציי רכבים להובלה יבשתית, סוכני מטען בפריסה גלובלית, ציוד מקצועי לניהול פרויקטים מורכבים ומחסנים לוגיסטיים לניהול מלאי ומטענים.