רשמו ביומנים: הכנס השנתי הגדול של הענף ב-25 ביוני

כנס PORT2PORT כולל השנה תכנים מקצועיים מרתקים במסגרת המליאה, מושבים מקצועיים בנושא אי-קומרס ואוטומציה לאורך שרשרת האספקה וגם עשרות ביתנים של חברות מהתחום במסגרת התערוכה. אל תפספסו את האירוע השנתי הגדול של הענף


14:36 ,13.06.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

בעוד שבועיים בדיוק ייערך כנס PORT2PORT 2019 בגני התערוכה בתל אביב. מדובר בכנס שמושך אליו מדי שנה כ-2,500 איש המהווים את חוד החנית של תעשיית הספנות, התובלה והלוגיסטיקה בישראל. גם השנה - זו שנה 13 ברציפות – יקבלו באי הכנס, את המידע המקצועי העדכני והמעניין ביותר במסגרת המליאה (שתתקיים בקומה השנייה), וייהנו ממקום אולטימטיבי למפגש עם קולגות, לקוחות ומתחרים חדשים בתחום במסגרת התערוכה (קומה ראשונה).

 

במסגרת התערוכה יפגשו הנוכחים ביתנים של מציגות חדשות (חברת eBay, DHL, SAPUPS ועוד) לצד מציגות ותיקות (חברת נמל חיפה, צים, MSC, קבוצת א.מ.א, קבוצת אלאלוף, מארסק, פרידנזון,  נמל אשדוד, חברת DSV ועוד).

 

משתתפי הוועידה צפויים לשמוע הרצאות מרתקות מפי אלי גליקמן, מנכ״ל צים, אודות ״ספנות דיגיטלית בגישה אישית״, שי שליטא, מנהל סקטור מימון סחר בינלאומי בבנק מזרחי טפחות יסקור את תחום מימון עסקאות סחר חוץ, צבי שרייבר, מייסד ומנכ״ל Freightos, ירצה אודות המטען הדיגיטלי בשרשרת האספקה, מנדי זלצמן, מנכ״ל חברת נמל חיפה, ואיציק בלומנטל, מנכ״ל חברת נמל אשדוד, יחלקו במה בראיון משותף עם גיא זוהר אודות האתגרים עמם מתמודדים הנמלים הממשלתיים לקראת כניסתם של נמלים פרטיים לפעילות, שי גוטמן, סמנכ״ל טכנולוגיות וחדשנות בחברת UPS ישראל, ירצה אודות שילוב מוצרים ושירותים שמקדימים את זמנם בארגונים גדולים תחת הכותרת ״כשענקית שילוח פוגשת עולם בהפרעה״, פאנל בכירים בהשתתפות דיוויד גולין, מנכ״ל מארסק ישראל, סיגל מנהיים קצוביץ׳, מנכ״לית DSV ישראל, יונתן איבגי, סמנכ״ל מכירות ושיווק בחברת DHL אקספרס ישראל, ובועז אלקנה, מנהל השיווק של LOGBOX.

 

וכמובן, הראיון המסורתי של גיא זוהר עם ד״ר יורם זבה, נשיא לשכת הספנות, וגם – לראשונה בתולדות כנס PORT2PORT ותחילתה של מסורת חדשה: השקת אירוע PORT2PORT STARTUP CHALLENGE בשיתוף DUCO וחברת DSV בו נציג את הפיינליסטים שהשתתפו באתגר הסטארט-אפים שלנו השנה.

 

לסיכום, כנס PORT2PORT הוא האירוע השנתי הגדול ביותר של הענף ומומלץ להגיע. הכניסה לאירועי הוועידה הינה בתשלום של 300 שקל פלוס מע״מ. הכניסה לתערוכה הינה ללא תשלום אך דורשת הרשמה מוקדמת. לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן.