ענקית השילוח UPS דיווחה על הכנסות בסך 14.3 מיליארד דולר ברבעון השני של 2014, עלייה של 5.6% בהשוואה לתוצאות הרבעון השני של 2013.
בשל העובדה כי ההוצאות התפעוליות ברבעון עלו ב-14.9%, נרשמה ירידה של 57.1% ברווח התפעולי הבלתי מתואם, כאשר הרווח התפעולי המתואם עלה בפועל ב-4.1%.
בארצות הברית נרשם גידול של כ-5.2% ודווח על עלייה של 7.4% בנפח פעילות המשלוחים, שיוחסה בעיקר לעלייה במשלוחי מוצרי מסחר אלקטרוני קלי משקל.
ההכנסה של חטיבת החבילות הבינלאומיות גדלה ברבעון ב-6.2%, עם עלייה של 9.1% במשלוחי היצוא. UPS אירופה, השוק הגדול ביותר מחוץ לארצות הברית, הובילה את העלייה, עם גידול של יותר מ-13% בשילוח.
החברה דיווחה על השקעה של כ-175 מיליון דולר בפתיחת 50 Hub חדשים, במטרה להרחיב את קיבולת המיון, ובשדרוג מערך התשתיות העולמי שלה.