TNT Express זכתה בפרס על תוכנית האופטימיזציה הגלובאלית

מטרת התוכנית היא להשתמש בשיטות מתקדמות על מנת להשביח את רשת השינוע. הפרס ניתן על ידי המכון למחקר תפעולי בקליפורניה


00:00 ,07.05.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

TNT Express הוכרזה כזוכה בפרס פרנץ אדלמן לשנת 2012 של המכון למחקר תפעולי ומדעי הניהול בהנטינגטון ביץ', קליפורניה.

הזכייה בפרס עבור תוכנית "האופטימיזציה הגלובלית" שהנהיגה החברה, שייעודה שימוש בשיטות מתקדמות של מחקר תפעולי בכדי להטיב את רשת השינוע שלה.

פרס אדלמן נחשב לציון לשבח גבוה בתחום המחקר התפעולי, המיישם שיטות אנליטיות מתקדמות, כגון מידול, על מנת לסייע בקבלת החלטות טובות יותר.

יצוין ש-TNT Express משתמשת בכלים שכאלה באופן שגרתי, על מנת לשפר את רשתות השינוע שלה, ובכך יוצרת נתיבים יעילים וקצרים יותר.

מנהל הרשתות הגלובאליות של TNT Express כריס גוסנס: "אנו גאים לקבל את הפרס, המעיד על התחכום והיעילות של פעולות TNT. מחקר תפעולי מסייע ל-TNT לחסוך בעלויות, לשפר את השירות ללקוחות ולפתח את כישורי המנהלים".

תוכנית האופטימיזציה הגלובלית, עליה זכתה החברה בפרס, מטפלת בהיבטים רבים של פעולותיה, לרבות תכנון מיקומם של האתרים, ניתוב מיטבי של המשאיות, ניהול ציי רכב וסידור העבודה של אנשי הצוות.

ב-2011 ביצעה TNT Express 200 פרויקטים של מיטוב הרשת ומאז 2005 חסכה 60 מיליון ק"מ של נתיבים ו-54 מיליון ק"ג של פליטות פחמן דו-חמצני הודות למיטוב רשתות השינוע המקומיות בגרמניה, צרפת, ספרד ואיטליה.

על מנת למלא את הביקוש למנהלי תפעול מיומנים, TNT Express שיתפה פעולה עם בית הספר לעסקים על שם טיאס נימבאס של אוניברסיטת טיבורג בהולנד, להקמת GO Academy, תוכנית בת שנתיים לפיתוח מנהלים למיטוב רשתות שינוע.