אוריין השיקה עמדת תפעול קדמית בנמל חיפה

החברה השיקה את פעילותו של ה״אוריין מוביל״, רכב תפעולי חדש המהווה משרד על גלגלים, מצויד במחשוב מתקדם ותנאי עבודה נוחים לעובדים בקו המים


11:54 ,11.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

לאור הצלחת ״האוריין מוביל״ באשדוד הצטיידה החברה ברכב נוסף שהוסב לטובת הענקת צרכים תפעוליים וטכנולוגיים של החברה ועובדיה בהשקעה של אלפי שקלים לשימוש בנמל חיפה.

 

הרכב התפעולי מצויד במחשוב מתקדם, המאפשר שקיפות וממשק עם הגורמים בתהליך און-ליין, ותרם להתייעלות, קיצור זמן השחרור וזמן ההמתנה של המשאיות וכן מונע טעויות בזמן אמת. המסרים מועברים לרשויות הנמל, מתממשקים גם למערכות ה-ERP של הלקוחות. בנוסף, הושקעה מחשבה רבה בתכנון הרכב לרווחת העובדים בשטח.

 

נזכיר כי לצורך ייעול העבודה והכנסת שיטת ה-PaperLess (״ללא ניירת״) הנהוגה בשחרור מטענים רגילים השיקה אוריין לפני כשנתיים רכב תפעולי עבור צוות העובדים בשטח נמל אשדוד. כאמור, לאור ההצלחה החברה השיקה עמדה תפעולית דומה גם בנמל חיפה.

 

חברת אוריין מתמחה בטיפול באניית צובר, באמצעות צוות מיומן ומקצועי בתחום מזה 30 שנה. צוות החברה בתחום זה מונה 20 עובדים בנמלי חיפה ואשדוד, העובדים במשמרות בצמוד לאניות בטיפול, השגחה ומסירה ישירה של מטעני הצובר והמספוא.