אוריין מפעילה סימולטור נייד לאימון נהגים

במסגרת הדרכות הבטיחות לחורף, מפעילה חטיבת ההובלה של אוריין סימולטור לאימון נהגים, בקרב נהגי הרכב הכבד. החטיבה מונה כ-220 נהגים. יריב כוכבי, קצין הרכב של אוריין: הסימולטור מאפשר לנהגים להיות מקצועיים יותר


14:38 ,30.11.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

בשבועיים האחרונים, במסגרת הדרכות הבטיחות לחורף, מפעילה חטיבת ההובלה של חברת אוריין, המונה כ-220 נהגים, סימולטור לאימון נהגים, בקרב נהגי הרכב הכבד. הסימולטור מתמקד בנושאים חשובים כגון: ראיית הנולד, תכנון הנהיגה והתאמת מהירות הנהיגה לתנאי הדרך.

 

הסימולטור המתקדם, תא נהיגה נייד מתוצרת ״פוארסט גרמניה״, התחיל את האימונים בסניף הדרומי עומר- ב״ש, אחר כך נכח כשבוע בסניף המרכזי במודיעין ועתה הוא מאמן נהגים מזה יומיים בסניף החדש בקריית אתא בצפון.

 

תחילה, הנהגים עוברים אימון בסיסי בסימולטור אשר מנטר את אופן נהיגתם, בסיום האימון מתבצע איסוף נתונים על הנהג ואופן נהיגתו ומוצעות דרכים וטיפים לשיפור הנהיגה, מתוך ארגז הכלים המקצועי.

 

התרחישים שהנהג עובר בזמן הסימולטור, הם תרחישי בטיחות, תרחישי תמרונים, נסיעה בעיר ומחוצה לה. כל זאת בכל תנאי ההכבדות (אלכוהול, סמים ועייפות) ומצבים אפשריים מזירות אירוע. בסוף ההדרכה מקבלים הנהגים טיפים מעולם הנהיגה המתקדמת - אחיזת הגה נכונה, בלימת חירום, התחמקות ממכשול וראיית הנולד.

 

יריב כוכבי, קצין הרכב של חברת אוריין, מסר: ״הוספת הסימולטור להדרכות הבטיחות של אוריין, הוא חשוב ומשמעותי שכן הוא מאפשר לנהגים להיות מקצועיים יותר ולשפר את בטיחות הנסיעה״.