אייביטרנס ערכה יום עיון ללקוחותיה בנושא שער עולמי

עשרות לקוחות החברה מהוותיקים ביותר ועד לחדשים ביותר הגיעו לשמוע וללמוד על עליית המערכת של רשות המיסים. לאור הצלחת הכנס צפויה החברה לערוך שני כנסים נוספים בנושא


11:10 ,30.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אייביטרנס לוגיסטיקה וחברת א. כסלו שילוח בינלאומי המוחזקות על ידי מר אברהם (אייבי) פיריאן ערכו ביום ראשון יום עיון במשרדי החברה בראשל״צ שעסק במערכת ״שער עולמי״ של המכס, וזאת לרגל עלייתה הצפויה לאוויר ב-14 בינואר 2018.

 

עשרות לקוחות של החברה – מהוותיקים ביותר ועד לחדשים ביותר - הגיעו לשמוע וללמוד על עליית המערכת של רשות המסים שתפקידה העיקרי הוא לשפר את מערכת סחר החוץ של מדינת ישראל.

 

עשרות לקוחות החברה מהוותיקים ביותר ועד לחדשים ביותר הגיעו לשמוע וללמוד על עליית המערכת של רשות המיסים שתפקידה העיקרי הוא לשפר את מערכת סחר החוץ של מדינת ישראל.

 

הלקוחות נהנו מהיכרות עם אנשי הקשר עימם הם עובדים בחברה. יום העיון התחיל בדברים קצרים שנשא אברהם (אייבי) פיריאן מנכ"ל מייסד ובעל מניות עיקרי של החברה.

 

בנוסף, שמעו הנוכחים הרצאה מפי ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל, והרצאה מפי עו"ד גיל נדל ועו"ד דייב זיתון בנושא תצהיר יבואן.

 

בזמן הכנס יכלו הלקוחות להנפיק כרטיס חכם ולשדר ייפוי כוח למכס בליווי עובדי החברה.

 

לאור ההיענות הגבוהה והצלחת הכנס, החברה מתעדת לערוך ללקוחותיה עוד שני כנסים במשרדיה בראשון לציון.