אמיר שני נבחר מחדש כיו"ר ארגון התאגידים

באסיפה הכללית של הארגון נבחרו להנהלה מיכאל מוגרבי, אבי כהן, שי רוטברד, שרון סופרין ויוסי ביבאס


10:04 ,01.01.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

אמיר שני נבחר מחדש כיו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, הפועל באיגוד לשכות המסחר.

 

ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, הינו הארגון היציג הגדול בישראל של קהיליית סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים.

 

שני נבחר במסגרת האסיפה הכללית השנתית של הארגון, שהתקיימה אתמול (ד').

  

במסגרת האסיפה השנתית ועל פי תקנון הארגון, התקיימו גם בחירות להנהלת הארגון. יחד עם שני נבחרו להנהלת הארגון: מנכ"ל חברת פלטרנספורט מיכאל מוגרבי, מנכ"ל אבי-עד לוגיסטיקה אבי כהן, מנכ"ל משותף בחברת פלסקוב שי רוטברד, נציג חברת אוריין שרון סופרין, ומנכ"ל חברת אחים ביבאס יוסי ביבאס.

 

אורח הכבוד באסיפה היה ראש מינהל המכס אבי ארדיטי, שביקש להופיע באסיפה על מנת להכיר מקרוב את סוגי הבעיות בהן נתקלים חברי הארגון, במיוחד לאור כניסתה הצפויה של מערכת שער עולמי, המהווה אתגר לכלל קהיליית סוכני המכס.

 

ארגון התאגידים מונה כ-51 חברות מהמובילות בענף השילוח ועמילות המכס בישראל, באמצעותן מנותבת, בשלביה השונים, כ-85% מכלל פעילות סחר החוץ של ישראל. הארגון פועל כגוף המייצג את הענף מול רשויות ומוסדות ממשלתיים ובקרב קהילת אנשי העסקים, ביניהם המכס, רשות שדות התעופה, רשות הנמלים, ממ"ן, חברות התעופה וחברות הספנות. הארגון פועל להגברת המודעות של העוסקים בסחר חוץ בנושאי לוגיסטיקה, ניהול שרשרת האספקה, עמילות מכס ושילוח בינלאומי.