הישראלים הכי אוהבים לשלוח שוקולד

משלוחי שוקולד מובילים את רשימת המתנות שנשלחו על ידי UPS ישראל ליעדים שונים בעולם לקראת תקופת החגים השנה, עם כ-50% מהחבילות


11:56 ,22.12.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

מידי שנה מציעה UPS ישראל ללקוחותיה משלוחי מתנות תוצרת הארץ לקראת תקופת החגים הנוצריים וראש השנה האזרחי.

 

מתוך אלפי המשלוחים שכבר נשלחו השנה, עולה כי המתנה המובילה (50%) היא שוקולד תוצרת ישראל. במקום השני נמצאים מארזי תה (12.5%) ובמקום השלישי מוצרים קוסמטיים (9%).

 

בהשוואה לשנת 2013 ניתן לזהות עליה ברורה, של כ-30%, בכמות משלוחי השוקולד תוצרת הארץ, לאור המלצת UPS להתמקד ספציפית במוצרים שקלים לשליחה מבחינת משקל ובעלי סיכויי עיכוב נמוכים במכסים השונים ברחבי העולם. כמו כן, המוצרים שנבחרו הם מוצרים בעלי מעטפת קשיחה ועמידה, אשר יכולים למנוע נזק למוצר.

 

מנתוני UPS בישראל עולה כי ארצות הברית מובילה ברשימת המדינות אליהן נשלחות מתנות מישראל, עם אחת מתוך כל עשר חבילות שנשלחו. 30% מכל החבילות נשלחו לאירופה, עם רוב לגרמניה, בריטניה ותורכיה, כשניתן לזהות עליה חדה, של כ-30%, בכמות החבילות שנשלחו לתורכיה השנה לעומת שנה שעברה.

 

ליעדים רוסיה ולסין נשלחו 0.5% מכלל המשלוחים, כשהשנה נוספו בפעם הראשונה יעדים חדשים, כמו זמביה, קירגיסטן, ניקרגואה, ובוצואנה שבאפריקה.

 

בנוסף, UPS העולמית פרסמה נתונים סטטיסטים לקראת עונת החגים, מהם עולה כי השנה צפויה תנועה של יותר מ-585 מיליון חבילות בחודש דצמבר, עלייה של 11% לעומת 2013. השיא צפוי היום (22 לדצמבר), בו צפויה UPS לספק ברחבי העולם כ-34 מיליון חבילות, לעומת 17 מיליון חבילות ביום רגיל.