הנהלת מעין השתתפה בכנס העולמי השנתי של חברת ALPI

במהלך הכנס השנתי נפגשה הנהלת מעין וקיימה דיונים מקצועיים עם הנהלת קבוצת Alpi לאור חשיבות הפעילות המשותפת עם קבוצת מעין ביבוא וביצוא והמשך חיזוק השת״פ בין החברות


11:46 ,28.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת מעין חזרה השבוע מהכנס השנתי של קבוצת השילוח Alpi – Albini & Pitigliani שנערך בעיר המטה של החברה Prato בטוסקנה איטליה. קבוצת ALPI הינה מחברות השילוח הוותיקות באיטליה שבנוסף למשרדיה שנמצאים בכל רחבי איטליה, לאורך השנים אף התפרסמה מעבר לגבולות איטליה והקימה מערך שילוח בפריסה עולמית. קבוצת Alpi העולמית מעניקה שירותים במדינות אירופה, ארה״ב ואסיה.

 

החברה עורכת מדי שנה מפגש מקצועי של חברי הנהלת הקבוצה עם הנהלות הסניפים העולמיים שלה ומערך הסוכנים שלה אשר פרוסים ברחבי העולם ומיוצגים בישראל על ידי קבוצת מעין. במהלך הכנס השנתי נפגשה הנהלת מעין וקיימה דיונים מקצועיים עם הנהלת קבוצת Alpi לאור חשיבות הפעילות המשותפת עם קבוצת מעין ביבוא וביצוא והמשך חיזוק שיתוף הפעולה בין החברות הנמשכים מאז 2009.
 

מקבוצת מעין נמסר כי בשנים האחרונות הולך ומתרחב שיתוף הפעולה בן קבוצת מעין לקבוצת Alpi ובנוסף לפעילות האווירית והימית מאיטליה ומצרפת עם Alpi- Galax אף הורחב שיתוף הפעולה לארה״ב עם Alpi USA למשלוחי אוויר.


בנוסף להתמחות הכללית בשילוח מטענים לסוגיו השונים באוויר ובים, קבוצת Alpi הינה מהחברות המתמחות באירופה בשילוח ויצוא של אופנה והנעלה איטלקית וצרפתית לעולם ולישראל. מיקומה האסטרטגי של הנהלת החברה בעיר Prato, בירת ייצור האופנה והנעלה של איטליה ופריסת המשרדים והמחסנים בצרפת כולל סניף ייעודי לאפנה ברובע האופנה של פריז Sentier מאפשרת לקבוצת מעין לתת שירותי יבוא ייחודיים ואטרקטיביים לבתי אופנה ויבואני אופנה מצרפת איטליה על בסיס קונסולידציות ימיות ואוויריות קבועות בלוחות זמנים קצרים המאפשרים גמישות מלאים בחנויות האופנה וההנעלה ומתן מענה מיידי לצורכי היבואן. 

 

מר דודי רוזברוך, מנכ״ל מעין אוברסיז, הוסיף כי ״ביקור זה תרם רבות להמשך חיזוק שיתוף הפעולה בן חברת Alpi למעין. אין לנו ספק כי השותפות העמוקה עם Alpi בשילוב עם הצוות המקצועי של מעין ימשיכו להיות גורם מוביל בקווי הסחר לישראל מאירופה וארה״ב. אנו פועלים רבות יחד להמשיך ולתת פתרונות יחודיים ללקוחותינו ולמגזר יבואני האופנה לישראל״.