חברת DSV ישראל נבחרה כספק גלובלי מצטיין של קבוצת כי״ל

פרס הספק הגלובלי המצטיין של קבוצת כימיקלים לישראל לשנת 2019 הוענק אתמול במשרדי DSV. סיגל מנהיים קצוביץ׳: העובדים שלנו הם אלו שעושים את העבודה המצוינת כבר מעל 40 שנה״


14:47 ,23.07.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת כימיקלים לישראל העניקה אתמול את פרס הספק הגלובלי המצטיין לשנת 2019 לחברת DSV. הטקס התקיים במשרדי DSV במודיעין במעמד הנהלת שתי החברות ובהתאם להנחיות התו הסגול, רוב המשתתפים הצטרפו לטקס online. כי״ל העניקה פרס שיועבר כתרומה על סך 20,000 דולר אותו תתרום DSV לעמותה ישראלית.

 

האות הוענק עלי ידי מר אורן אביטל, סמנכ״ל שרשרת האספקה בכי״ל, ויקיר מנשה, סמנכ״ל הרכש, אשר ציינו לשבח את העובדה ש-DSV ישראל נבחרה מבין עשרות אלפי הספקים בעולם ובזכות תודעת השירות הגבוהה, מתן פתרונות יצירתיים בכל שרשרת האספקה, חדשנות, איכות ומקצוענות.

 

רביב צולר, מנכ״ל כימיקלים לישראל: ״אם מחלקת הרכש שלנו בחרה ב-DSV כספק מצטיין זה כנראה לא רק שאתם עושים שילוח מצוין ושאתם חברה חדשנית וגם לא רק כי אתם נותנים שירות מעולה, אלא כנראה שיש לכם גם פינה חמה בלב של הצוותים בחברה. אין דבר שיותר משמח אותי כשלקוח אומר לנו שכימיקלים לישראל הוא האורים והתומים שלו, אני שמח בשבילכם שככה אומרים על DSV בכיל״.

 

סיגל מנהיים-קצוביץ׳, מנכ״לית DSV ישראל: ״העובדים שלנו הם אלו שעושים את העבודה המצוינת כבר מעל 40 שנים, אני גאה ונרגשת לזכות בפרס הזה שמעיד על העובדה שאנחנו שותף שלכם. מבחינתנו לתת שירות לכי״ל זה הרבה מעבר ליחסי ספק לקוח, כי״ל היא גאווה ישראלית ואנחנו גאים לשרת אתכם, הכרת התודה שלכם מוערכת מאד ואנחנו נמשיך לשמור על יעילות תפעולית ונעניק לכם שירות חדשני ומקצועי עוד שנים רבות״.

 

כימיקלים לישראל (כי״ל) היא חברה בת של החברה לישראל וחברת האם של חברות המייצרות אשלג ודשנים אחרים, מגנזיום, ברום ותרכובותיו - במסגרת החברות הבנות מפעלי ים המלח, תעשיות ברום, רותם אמפרט נגב ופריקלאס ים המלח, וחברות מחוץ לישראל.

 

חברת DSV היא חברה הלוגיסטיקה הרביעית בגודלה בעולם. החברה מעסיקה יותר מ-60,000 עובדים, בכ-90 מדינות ומציעה מכלול פתרונות לניהול שרשרת אספקה. החברה נסחרת בנאסד״ק של קופנהגן. בשנת 2019 רכשה DSV את Panalpina ובכך הרחיבה את הפריסה העולמית והוסיפה יכולות לוגיסטיות בתחום שונים. חברת DSV ישראל מתמחה כבר יותר מ 50 שנים בתחום השילוח הבינלאומי ומובילה את עמילות המכס בישראל וברשות הפלסטינאית. החברה מעסיקה כ-750 עובדים ב-14 אתרים ברחבי הארץ. DSV ישראל מובילה בחדשנות בשרשרת האספקה ופורצת דרך בתחום.