חברת DSV תשתף פעולה עם theDOCK

חברת הענק הגלובלית המעניקה שירותי תחבורה ולוגיסטיקה DSV, ומיזם החדשנות הישראלי בתחום הספנות והלוגיסטיקה theDOCK הודיעו על הסכם לשיתוף פעולה ביניהן לטובת קידום והשקעה בחדשנות בתחום


09:57 ,18.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

בהיותה מרכז החדשנות הראשון והבולט בישראל, theDOCK מתמקדת ללא הרף בחברות סטארט-אפ מקומיות המפתחות טכנולוגיות חדישות לטובת המגזרים הימיים, הנמלים והלוגיסטיקה. TheDOCK הוא מאיץ סטארט-אפים ומהווה מעין קרן קטנה אשר מספק השקעה ראשונית ליזמים וסטארט-אפים בשלבים המוקדמים של הפיתוח. חזונה הוא למנף את נכסי הטכנולוגיה והחדשנות של ישראל ולהפוך אותה לאומת הסטארט-אפ של המגזר הימי.

 

מאז הקמתה בתחילת 2017 ועד היום, theDOCK בחנה למעלה ממאה חברות סטארט-אפ שונות על מנת לזהות טכנולוגיות רלוונטיות שיטפלו באתגרי השותפים הארגוניים שלה. DSV מצטרפת לחברות מובילות כגון וורצסילה, לויד׳ס רג׳יסטר ומארסק, שחברו למיזם theDOCK כדי לחזק את החדשנות הטכנולוגית שלהם על ידי קבלת גישה למערכת החדשנית והיצירתית בישראל. theDOCK משמש כמרכז חדשני נייטרלי החובר לארגונים ימיים גלובליים ומכסה את כל ענפי משנה של תחום זה כגון ספנות, לוגיסטיקה, סיווג, טכנולוגיה של כלי שיט חכמים ועוד. TheDOCK שואפת לתרום לשני הצדדים - סטארט-אפים וחברות בולטות בתחומיהן, וההסכם עם DSV הוא צעד חשוב בכיוון זה.

 

ניר גרצמן, מייסד שותף ומנהל התפעול של theDOCK, אמר כי: ״הצטרפותה של חברת DSV כשותפה תוסיף שילוח מטענים ולוגיסטיקה לתחומי ההתמקדות שלנו. בעוד אנו מתמקדים בנמלים, ספנות ולוגיסטיקה, נתקלנו בצרכים ובאתגרים בעסקי הובלה מטענים. ספקים מחפשים טכנולוגיות חדשניות, בעוד יזמים יצירתיים באים עם רעיונות גדולים באמצעות שימוש בטכנולוגיות כגון בלוקצ׳יין, IoT, ביג דאטה ועוד. חברת DSV והתפוצה הגלובלית הנרחבת שיש לה יביאו ערך עצום לחברות הסטארט-אפ המקומיות שלנו, המספקים ידע וניסיון מעמיק בתחומים שלהם, ומעניקים פתרונות ואתרי בטא. אנו שמחים לחבור לחברת  DSV לחפש חדשנות רלוונטית עבורה, ואנחנו בטוחים כי מדובר במצב של win-win אמיתי עבורנו, עבור DSV ועבור המגזר כולו״.

 

אופיר ברונהיים, מנהל חדשנות בחברת DSV ישראל, ציין כי ״פעמים רבות, חברות סטארט-אפ נכשלות כי שרשרת האספקה ​​וההפצה של המוצרים החדשים לא מקבלת תשומת לב ראויה. חברת DSV תהיה חברת התחבורה והלוגיסטיקה הראשונה שתציע שירות לוגיסטי מותאם לסטארט-אפים. הרעיון הוא לעזור להם לגדול, וככל שהם יגדלו, להיות הבחירה שלהם כשותף הלוגיסטי שלהם. שיתוף הפעולה שלנו עם theDOCK תומך באסטרטגיית החדשנות הפתוחה שלנו המשמשת גם כן למינוף הרחבת תיק השירותים ללקוחותינו״.

 

האירוע הראשון במסגרתו שני הגופים יפגינו את שותפותם תהיה ביום הדגמה שעורך theDOCK במהלכו יציג את הגל הראשון של סטארט-אפים הפועלים במסגרתו. חברת DSV תיתן חסות ליום זה שיתקיים ב-31 באוקטובר והוא יספק למשקיעים ולתאגידים נבחרים את ההזדמנות לצפות בפרוטפוליו של theDOCK, לצפות במצגות של החברות המשתתפות ולדון בהזדמנויות עסקיות והזדמנויות השקעה עם כל חברה.