חברת השילוח PAL רוכשת את פעילות חברת מקס א.ג. כהן

PAL, מקבוצת טירן, תפעל כסוכן מכס ומשלח בינ"ל ותעניק ללקוחותיה את כל שירותי הלוגיסטיקה (ים, אוויר ויבשה) תחת קורת גג אחד. לאחרונה נתמנתה PAL לסוכנת חברת EASY FRESH בישראל ובירדן והחלה לספק שרותי לוגיסטיקה לתוצרת חקלאית טריה


00:00 ,01.11.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח PAL - Pacific Atlantic Line, מקבוצת טירן שיפינג, רכשה לאחרונה את פעילות עמילות המכס והשילוח של חברת מקס א.ג. כהן (MAX A.G. KAHN). את החברה המאוחדת ינהל גדי כהן בעל ניסיון של מעל 35 שנים בשילוח ועמילות מכס.

בעקבות הרכישה תפעל חברת PAL כסוכן מכס ומשלח בינ"ל ותעניק ללקוחותיה את כל שירותי הלוגיסטיקה (ים, אוויר ויבשה) תחת קורת גג אחד.

נציין כי חברת PAL, הפועלת תחת רישיון של NVOCC ולכן רשאית להנפיק שטרי מטען לארה"ב וליעדים רבים אחרים, מייצגת בישראל ובירדן את חברת השילוח האמריקאית הגדולה PHOENIX INTERNATIONAL בכל עסקיה מ/אל ארה"ב, מזרח רחוק והודו. עבור מטענים המגיעים ממערב וממזרח אירופה משמשת PAL כסוכנת רשת השילוח MAURICE WORLD.

בנוסף, PAL מייצגת גם את חברת APL LOGISTICS – APLL בכל הקשור בשרשרת אספקה לטקסטילים ומוצרים רגישים אחרים מישראל וירדן לאירופה ולארה"ב.

עוד נמסר כי PAL הרחיבה לאחרונה את תחומי פעילותה והחלה לספק שרותי לוגיסטיקה, מדלת לדלת ובהובלות ימיות ואוויריות, לתוצרת חקלאית טריה. זאת בעקבות מינוייה של PAL כנציגה בישראל ובירדן של חברת EASY FRESH המתמחה בלוגיסטיקה של מוצרים מתכלים וקפואים.

בקבוצת טירן ציינו כי פעילות זו משתלבת בפעילותה של חברת הבת טירן אגריפרודקטס, מקבוצת טירן, אשר עוסקת בסחר ושווק מוצרי חקלאות מתכלים מישראל, ירדן, מצרים, סין ופרו לרחבי העולם.

ל- PAL משרדים בחיפה ובאשדוד, כמו גם סניפים בנמל התעופה בן גוריון ובגשר שייח חוסיין (נהר הירדן) המשרתים את לקוחות החברה, כמו גם משלחים ועמילי מכס אחרים.