חברת שי שירותים לוגיסטיים בחרה יוניפרייט

חברת שי שירותים לוגיסטיים בחרה במערכת יוניפרייט של עמיטל דאטה, פתרון הכולל את כל מערכות השילוח ואת מערכת עמילות המכס. עדו אמתי, מנכ"ל עמיטל דאטה: אנחנו פועלים כדי שלקוח הרוכש מערכת יוניפרייט ייהנה מיותר יכולות


00:00 ,30.05.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

מעמיטל דאטה נמסר כי, לאחר בדיקה מקיפה של הפתרונות הקיימים בשוק בחרה חברת שי סוכנים במערכת יוניפרייט של חברת עמיטל דאטה. הפתרון כולל את כל מערכות השילוח ואת מערכת עמילות המכס.

שלומי ארסבן, מנכ"ל שי שירותים: "עשינו עבודה מאוד יסודית בבדיקה של הפתרונות הקיימים בשוק. חשוב לנו שהתוכנה שנבחר תאפשר לנו להתייעל ולשפר את רמת השירות ללקוחותינו. אנחנו נותנים שירות אישי ומעולה ללקוחותינו כבר היום, אבל אנחנו תמיד שואפים ליותר טוב. בבדיקה שעשינו לא התעלמנו מפתרונות חדשים שקיימים כיום בשוק ונתנו להם הזדמנות שווה ואפילו יותר. בסופו של דבר ההחלטה נעשית לפי עלות תועלת. אין ספק שהפתרון של עמיטל נותן את התועלת הרבה יותר ובכמה דרגות מעל המתחרים".

עוד נמסר כי, חברת שי שירותים לוגיסטיים היא חברה ותיקה הקיימת כבר בעשור השלישי שלה. בראשית ימי קיומה התמחתה החברה בשירותי עמילות מכס, אולם בשנים האחרונות פיתחה את תחום השילוח הבינלאומי אשר הפך לחלק משמעותי בפעילותה. החברה נותנת שירות מקצועי ומתמחה בכל ענפי השילוח ועמילות המכס.

עדו אמתי, מנכ"ל עמיטל דאטה הוסיף כי, "חברת שי שירותים לוגיסטיים היא מהלקוחות הוותיקים של עמיטל ואני מאושר מכך שבחרו להמשיך עם עמיטל גם בשנים הבאות. אנחנו מודעים לבדיקה שנעשתה לתוכנות המתחרות ולזכותו של שלומי שפעל בשקיפות. התחרות בשוק התוכנות לשילוח בינלאומי עושה רק טוב לענף ובסופו של יום אני שמח על כך. הדרך שלנו להתמודד עם התחרות היא לשפר ולהדגיש את הצדדים החזקים שלנו.

"אני לא חושב שיש ספק לגבי עליונות הפתרון שמספקת מערכת יוניפרייט, אבל התוצאה של התחרות היא שאנחנו לא מסתפקים בכך. אנחנו פועלים רבות לעיבוי ושיפור השירות ללקוח בכל רובדי החברה. כמו כן, אנחנו פועלים כדי שלקוח הרוכש מערכת יוניפרייט ייהנה מיותר יכולות. זה ברור שכל הלקוחות יבדקו מעכשיו פעמיים לפני שיבחרו יוניפרייט ואנחנו צריכים להוכיח שהעלות תועלת של הפתרון שלנו היא הטובה ביותר"