ממן רוכשת את השליטה בחברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים

ב-2012 עמד מחזור ההכנסות של גלובוס על 214 מיליון שקל. סכום הרכישה הוא 38 מיליון שקל והוא יעזור לממן להיכנס לשווקים בהם אינה פעילה כיום


00:00 ,03.12.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת ממן, באמצעות חברה בת, תרכוש 51% ממניות חברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים, המתמחה במספר שווקים בהם ממן אינה פעילה.

היקף העסקה יעמוד על כ-38 מיליון שקל, מתוכם תשקיע ממן כ- 30 מיליון שקל. סכום התמורה יותאם בעתיד על פי התוצאות הכספיות של גלובוס בשנים 2014 ו-2015.

מחזור ההכנסות של גלובוס אריזות בשנת 2012 עמד על כ-214 מיליון שקל, עם רווח נקי של כ-12 מיליון שקל.

גלובוס אריזות מתמחה בעיקר בהעתקת מפעלים ופסי יצור, שינוע, אריזה וטיפול בחומרים מסוכנים ובחומרים כימיים, אריזה והובלת דירות וחפצים אישיים לחו"ל ( relocation) ואריזה ואחסנה של חפצי אמנות, יצור אריזות ועוד.

גלובוס אריזות הובילה למעלה מ-30 אלף דירות של משפחות מישראל לרחבי העולם וכן בין מדינות זרות. כמו כן, היא נחשבת לחברה הגדולה בישראל העוסקת בשינוע ובטיפול בחפצי אמנות.

בהודעה משותפת מסרו יו"ר קבוצת ממן נחמה רונן ומנכ"ל הקבוצה עופר לינצ'בסקי: "רכישת השליטה בגלובוס תפתח עבורנו צוהר חדש לשווקים חדשים, שנמצאים בסינרגיה עם הפעילות הקיימת של ממן. עסקה זו מגוונות מאוד את הפורטפוליו העסקי של החברה ואת יכולתה להעניק מגוון שירותים ייחודיים בישראל ובחו"ל".