סיגמאי פותחת משרד במעבר גבול נהר הירדן

חברת הלוגיסטיקה המתמחה בפתרונות לוגיסטיים לשווקים במדינות ערב השיקה משרד חדש במעבר גבול נהר הירדן לנוחיות לקוחותיה ויאפשר להם שטעון מטענים ירדניים דרך נמל חיפה ומטענים ישראליים דרך נמל עקבה


00:00 ,12.04.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת סיגמאי סחר ולוגיסטיקה, הפועלת בישראל מזה כשבע שנים ומתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים לשווקים ייחודיים במדינות ערב, אפריקה, המזרח הרחוק וארה"ב, פתחה משרד במעבר גבול נהר הירדן (שייח חוסיין).

מסיגמאי נמסר כי, המשרד החדש נועד לשרת את היבואנים והיצואנים, וכן יינתנו שירותים למספר רב של משלחים בישראל. שירות נוסף שיאפשר המשרד במעבר הירדן ללקוחות סיגמאי הוא שטעון מטענים ירדניים דרך נמל חיפה ומטענים ישראליים דרך נמל עקבה בירדן.

עוד נמסר כי, את המשרד תנהל יהודית בן חיים, שהינה סוכנת מכס והיא בעלת כ-15 שנים של ניסיון בעמילות מכס ועבודה במעבר הגבול.

בסיגמאי מציינים עוד כי, בשל התמחות החברה לאורך השנים במשלוחי יצוא וייבוא מ/אל מדינות ערב, פתיחת המשרד במעבר הגבול עם ירדן יהווה פתח למדינות אלה. "סיגמאי שמה לה למטרה לשרת משלחים קטנים ובינוניים ברמת אמינות ומקצועיות גבוהה מאוד והיא שומרת על נייטרליות ואי-פגיעה במשלחים שעובדים איתה" אומרת בן חיים.

נציין כי, מסוף נהר הירדן הוא מעבר הגבול הצפוני ביותר על נהר הירדן. לפי רש"ת, המסוף נמצא בנקודה אסטרטגית חשובה- הוא קרוב לחיפה, לנמל הים, למרכז הארץ ולמרכז ירדן. כל אלה מקלים על המעבר לשני הכיוונים ועל שינוע המטענים בין שתי המדינות. לפי נתוני רש"ת, בשנת 2010 חצו במסוף נהר הירדן 18,890 משאיות.

נזכיר כי, בחודש פברואר האחרון מיזגה אליה חברת סיגמאי את פעילותה של טרויה ישראל, שהוקמה על ידי יצחק ליבר ואיתי זילברינג והחלה פעילותה ב-1 לאוקטובר 2010 כנציגתה בארץ של חברת הלוגיסטיקה הטורקית. בכך הרחיבה סיגמאי את שירותיה למגוון נוסף של יעדים בטורקיה ומשם ליעדים נוספים באזרביג'אן, גרוזיה, קזחסטן, טורקמניסטאן, ועד אפגניסטן, ועיראק.