עו״ד מיה גנות מונתה כיועצת המשפטית של קבוצת וריטס

עו״ד גנות הינה בעלת תואר BA בספרות עברית באוניברסיטת תל-אביב, ותואר במשפטים LLB. עו״ד גנות החלה את דרכה החלה כעוזרת אישית של ח"כ רפי אדרי ושל מנכ"ל קומסק אבטחת מידע


14:33 ,21.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

עו"ד מיה גנות מונתה לאחרונה ליועצת המשפטית ולעוזרת של יו״ר קבוצת וריטס, וכן תהיה אחראית על נושאי שיווק, וייעוץ משפטי לקבוצה אשר בראשה עומד יו״ר הקבוצה, משה יחזקאל. עו״ד גנות הינה בעלת תואר BA בספרות עברית באוניברסיטת תל-אביב, ותואר במשפטים LLB. עו״ד גנות החלה את דרכה החלה כעוזרת אישית של ח"כ רפי אדרי ושל מנכ"ל קומסק אבטחת מידע.

 

עוד נמסר כי לאור כניסת מערכת שער עולמי לפעילות ב-14 בינואר הוקמה מחלקה לטובת נושא זה החברה אשר תלווה את לקוחות החברה בפעולות הקשורות בהשקת המערכת, רכישת כרטיס חכם, התחברות לארכיון ממוחשב היושב בענן והקשור לתיקי עמילות והשילוח, סיוע במילוי ייפוי כוח וטפסים, שידור דיגיטלי וליווי כללי של לקוחות החברה במהלך התהליך החדש. בראש המחלקה עומדת מתי אסף.

 

עוד נמסר מהחברה כי לקוחותיה יוכלו להתחבר למערכת ניהול של כל שרשרת האספקה ברמת פריט, בשקיפות מלאה לתהליך היבוא הכולל מערכת התראות מכל סטייה של תקן או מהתקציב שנקבע.

 

מחברת וריטס נמסר כי היא רואה בהצטרפותה של עו"ד גנות שיפור נוסף במסגרת המאמצים הנעשים למען שירות הלקוחות החברה.