ענקית הלוגיסטיקה הבינלאומית לסחר מקוון SEKO LOGISTICS מגיעה לישראל

חברת הלוגיסטיקה הבינלאומית המתמחה בלוגיסטיקה לתחום הסחר המקוון חתמה על הסכם שת״פ עם חברת E-cargo הישראלית. מנכ״ל E-cargo איתן ורמן: ״בחירה זו משתלבת היטב ביעדי החברה להיות חברת הלוגיסטיקה המובילה בישראל בתחום האי קומרס״


10:53 ,11.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הלוגיסטיקה הבינלאומית SEKO Logistics המתמחה בלוגיסטיקה לתחום הסחר המקוון מגיעה לישראל.  

 

לסוכנות SEKO בישראל נבחרה חברת E cargo logistics המתמחה בתחום הסחר המקוון, בניהולו של איתן ורמן – מבכירי ענף השילוח והלוגיסטיקה בישראל אשר ניהל מספר חברות שילוח בישראל והיה עד לאחרונה  ממנהליה ובעליה של חברת מעין אוברסיז.

 

חברת E-cargo הינה חלק מקבוצת קרגו אמרפורד, אחת מחברות הלוגיסטיקה הבולטות  בישראל המעסיקה מעל ל-270 עובדים ופעילה מזה 38 שנה במגוון תחומי פעילות לוגיסטיות. 

 

״אנו גאים על בחירתה של חברת SEKO בחברת אי-קרגו כנציגתה בישראל״, אמר איתן ורמן. ״בחירה זו משתלבת היטב עם יעדי החברה להיות חברת הלוגיסטיקה המובילה בישראל בתחום האי קומרס. אנו בעיצומו של תהליך גיוס עובדים נוספים, בניית מחסן לוגיסטי לקבוצה במודיעין בשטח של 26,000  מ״ר המותאם לסחר מקוון ויהיה מהגדולים בישראל ובתוך כך, E-cargo עוברת תהליכי התממשקות והתאמת מערכות המחשב שלנו לדרישות הלקוחות ומערכות SEKO הגלובליות״. 

 

״אנו רואים בישראל את אחד מהשווקים החשובים ביותר בעולם בתחום האי-קומרס הן מבחינת הפיתוחים הטכנולוגיים והן מבחינת הפעילות וכמויות המשלוחים המרשימות אל ישראל וממנה״, אמר מר דייויד אמרסון סגן נשיא חברת SEKO. ״אנו שמחים על השותפות העסקית עם חברת אי קרגו החולקת איתנו את אותם ערכים ומטרות. בכוונתנו להרחיב את הפעילות בישראל ולהעמיד את כל יכולותינו לטובת הלקוחות בישראל על מנת שיוכלו לחוות  חוויית שירות מהירה ויעילה״. 

 

לרשת האמריקאית אשר הוקמה בשנת 1976 מעל ל-120 סניפים ב-40 מדינות שונות ונחשבת לאחת מהמובילות בעולם בתחום הלוגיסטיקה לתחום הסחר המקוון. הרשת מציעה מגוון פתרונות כוללים לחנויות מקוונות, לספקים ויצרנים המעוניינים להרחיב את עסקיהם לתחום הסחר המקוון.

 

עוד נמסר כי הרשת האמריקאית מאפשרת ללקוחותיה פתיחת וניהול חנות אינטרנטית, שיווק, לוגיסטיקה, הפצה ביעדים רבים בעולם עד לבית הלקוח תוך שליטה מלאה ומעקב על כל התהליך, כולל מעקב תשלומים, ניהול מלאי, שירות לקוחות ועוד.