פנאלפינה קיבלה תעודת OHSAS 18001 לתקני בריאות ובטיחות.

חברת הלוגיסטיקה והשילוח השוויצרית היא הראשונה, והיחידה עד כה, מבין הספקים הבינלאומיים של פתרונות שרשרת אספקה שקיבלה הסמכה גלובלית


00:00 ,04.03.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית הלוגיסטיקה השוויצריתפנאלפינה, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת עמית מזה 50 שנה, זכתה באישור העולמי OHSAS 18001 לבריאות ובטיחות.

האישור ניתן על ידי חברת הסקר וההסמכה SGS, לאחר תהליך ביקורת יסודי בפעילות החברה ברחבי העולם.

בענקית הלוגיסטיקה והשילוח מציינים שמדובר בספק הרב הלאומי הראשון והיחיד של פתרונות שרשרת אספקה שמקבל הסמכה שכזו באופן גלובלי.

בנוסף קיבלה החברה הכרה מחדש על הדבקות בניהול איכות של תהליכים, תקן איכות ISO 9001, וכמו כן תקן לאיכות הסביבה ISO 14001 ליישום מערכת ניהול סביבתית אפקטיבית (EMS) כדי להפחית את השפעה סביבתית שלילית.

חברת SGS החלה בביקורת העולמית באוקטובר 2012 והשלימה אותם בחודש ינואר השנה. "הגדרת סטנדרטים עולמיים ברורים שניתן להתאים באופן מקומי ובביצוע אימונים אינטנסיביים הינה המפתח להסמכה גלובלית מוצלחת כזה," אמרה לינדזי זינג, מנהלת האיכות, הבריאות, הבטיחות ואיכות הסביבה של SGS.

המטרה העיקרית של OHSAS(Occupational Health and Safety Assessment Series) 18001 היא לצמצם סיכוני בריאות ובטיחות לעובדי המשרד, המרכזים הלוגיסטיים ואלה באסדות נפט. "הבריאות העולמית והסמכת הבטיחות חשובה במיוחד בענפי הנפט, הגז, והפרויקטים התעשייתיים. לעתים קרובות הם כרוכים בשימוש במכונות ומטענים כבדים במקומות מרוחקים, ותנאי מזג אוויר קשים", אמרה זינג.

תוכנית הבריאות והבטיחות של החברה מבטיחה שטכנאי מוסמך וציוד מתאים יימצאו בתנאי עבודה מסוכנים. מטרות נוספות הן להקטין את חשיפת הסיכון כרוך בטיפול, אחסון והובלה של מטענים. תכנית בטיחות התנהגותית גם שואפת להפחית תאונות ותקריות שנגרמות על ידי טעות אנוש.