פרידנזון תייצג בישראל את Stolt

משנעת מכולות הצובר הגדולה בעולם מחזיקה בצי של למעלה מ-31 אלף מכולות איזוטנק, אתרי איחסון נוזליים ואוניות צובר


10:54 ,15.06.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת פרידנזון, מחברות הלוגיסטיקה הגדולות והמובילות בישראל, תייצג בלעדית את חברת Stolt-NielsenLimited בישראל במגזר מכולות הצובר מסוג איזוטאנק.

 

חברת Stolt היא ענקית לוגיסטיקה בתחום השינוע והאחסנה של מטעני צובר בים וביבשה, עם מחזור מכירות שנתי של למעלה מ-2 מיליארד דולר. החברה מחזיקה בצי עולמי של למעלה מ-31 אלף מכולות להובלת נוזלים וגזים הכלואים בתוך מסגרת (איזוטנק), אתרי איחסון נוזלים, אוניות צובר ופריסה גלובלית של 24 משרדים ברחבי העולם.

 

חברת Stolt משנעת ומספקת שירותים לוגיסטיים לכ-100 אלף משלוחי מכולות איזוטאנק, המניבים לה הכנסה שנתית של למעלה מ-500 מיליון דולר.

 

מנכ"ל חברת פרידנזון רמי פרידנזון: "פרידנזון גאה על בחירתה כמייצגת הבלעדית של Stolt בישראל. קבלת הייצוג תאפשר לנו להרחיב את סל השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו, ובנוסף תאפשר לנו להגיע לפלחי שוק חדשים בשילוח ולוגיסטיקה בינלאומית. הבחירה בפרידנזון מהווה ראייה למקצוענות, ליכולות הגבוהות, למוניטין ולניסיון הרב שלנו כקבוצת הלוגיסטיקה המובילה בישראל, המספקת פתרונות כוללים לשרשרת האספקה הלוגיסטית של לקוחותינו".

 

יצוין כי חברות רבות בישראל עושות שימוש תדיר במכולות צובר מסוג איזוטנק, ביניהן יצרניות כימיקלים ומוצרים פטרוכימיים שונים, כגון מכתשים אגן, בתי זיקוק, טבע ודור כימיקלים. בנוסף משתמשות באיזוטנקים חברות מזון ומשקאות כמו קוקה-קולה, גן שמואל, גת גבעת חיים ועוד.