קבוצת קריאף: פעילות שיא בשילוח האווירי של תרופות ו-PPE

קבוצת קריאף באמצעות הסוכן JAS, פעלה במהלך החודש האחרון לייבוא של תרופות מצילות חיים וציוד PPE מהודו ומסין. הקבוצה מדווחת על העמסת שיא היסטורית במטוס דרימליינר


13:17 ,03.05.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת פעילותה כמשלחת בינלאומית, קבוצת קריאף באמצעות הסוכן JAS, פעלה במהלך החודש האחרון לייבוא של תרופות מצילות חיים וציוד PPE (Personal Protection Equipment) עבור מספר גופים מסווגים במדינת ישראל. החברה פעלה לייבוא מהודו ומסין.

 

מהנהלת קבוצת קריאף נמסר כי במסגרת פעילות הייבוא מהודו – פעילות שהיתה נתונה תחת לחץ זמן והגבלות מחמירות והולכות לקראת סגר ואיסור טיסות בינלאומיות – החברה הפעילה מטוס צ׳רטר מקומי שהוביל את הסחורה – שהינה סחורה מבוקרת טמפרטורה – מנמל היידרבאד למומבאי, שם המתינה הסחורה במחסני קירור עד להגעתו של מטוס דרימליינר של חברת אל על.

 

גורם בכיר בהנהלת קריאף ציין כי ״חודש אפריל היה חודש עמוס מאד מבחינת פעילות השילוח האווירי. נאלצנו לקבל החלטות חשובות תוך לוח זמנים קצר, ופעלנו לטובת הלקוחות כפי שאנחנו תמיד עושים״.

 

החברה, שפעלה כאמור בשיתוף פעולה הדוק עם אל על מטענים, מדווחת על העמסת שיא מבחינת מטר/קוב של מטוס דרימליינר של אל על שיצא לאחרונה משנזן, סין, וזאת, ככל הנראה הודות להמכלה יצירתית בבטן המטוס כמו גם בסיפון העליון.

 

עוד נמסר כי בנוסף לפעילות הרבה במטוסי הנוסעים של אל על, החברה פעלה במקביל גם לייבא תרופות מצילות חיים בעזרת מטוסי המטען של חברת .ק.א.ל.