קרגו אמרפורד: ירון ויסמן מונה למנהל ייצוא אווירי

ויסמן הוא בעל ניסיון של 30 שנה בענף הלוגיסטיקה והשילוח, במסגרתן שימש במספר תפקידי ניהול. בשנים האחרונות שימש כיועץ חיצוני בנושאי שילוח בינלאומי


13:47 ,27.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ירון ויסמן מונה למנהל יצוא אווירי בחברת השילוח והלוגיסטיקה קרגו אמרפורד. בתפקידו החדש, יהיה ויסמן אחראי על ניהול כל פעילות היצוא האווירי בקרגו אמרפורד הכוללת ניהול מאות לקוחות החברה ותפעול חברות תעופה העובדים איתה. 

 

ויסמן הוא בעל ניסיון של 30 שנה בענף הלוגיסטיקה והשילוח, במסגרתן שימש במספר תפקידי ניהול ב-UTI לוגיסטיקה ובטרנס כלל סחר. בשנים האחרונות שימש כיועץ חיצוני בנושאי שילוח בינלאומי ושרשרת אספקה.

 

ערן פלץ, מנכ"ל משותף בקבוצת קרגו אמרפורד: "תחום הייצוא האווירי נמצא בתנופה, לנוכח שינויים במבנה הסחר הבינלאומי. אנו שמחים לצרף לשורותינו את אחד מבעלי הניסיון הבולטים בתחום שילווה את המשך צמיחת החברה בתחום הייצוא האווירי".

 

קרגו אמרפורד תשיק השנה את המרכז הלוגיסטי החדש של החברה, אשר ייפתח במודיעין בנובמבר 2017. המרכז הלוגיסטי החדש יכלול 26 אלף מ"ר, ויאפשר לחברה יכולות משודרגות של שינוע, פריקה וטעינה מ-42 השערים של המרכז. המרכז החדש נבנה על בסיס הניסיון הרב אשר נצבר בחברה לאורך עשרות שנות פעילותה בישראל, וכן הניסיון של שותפתה הבין לאומית – CEVA, כחברת הלוגיסטיקה הרביעית בגודלה בעולם, הפועלת במעל למאה מדינות.

 

קרגו אמרפורד מספקת פתרונות שילוח ולוגיסטיקה ברמה הארצית והבין לאומית. החברה מעסיקה 250 עובדים ופעילותה פרוסה על פני חמישה מרכזים ברחבי הארץ ובכללם המרכז הלוגיסטי של החברה ברמלה. החברה היא שותפה אסטרטגית ונציגה בלעדית של הרשת העולמית Ceva Logistics, חברת הלוגיסטיקה הרביעית בגודלה בעולם, הפועלת במעל מ-100 מדינות בעולם. בין היתר, מתמחה החברה בתחומי הובלה ימית, יבשתית ואווירית, עמילות מכס, אחסנה והפצה, יצוא חקלאי, מיקור חוץ ועוד. בין לקוחותיה נמנים הגופים הגדולים בעולם בתחומי תעופה, ביטחון, טכנולוגיה, אופנה וטקסטיל, תרופות וכימיקלים, מוצרים חקלאיים, מוצרי צריכה וענפים נוספים.