רבעון שלישי עם ירידות ל-UPS

החטיבה הבינלאומית של ענקית השילוח הציגה תוצאות מעודדות, אולם גם היא הושפעה ממצב הכלכלה הגלובלית


00:00 ,25.10.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

ירידות חלו ברוב חטיבות ענקית השילוח UPS ברבעון השלישי של השנה. הרווח הכולל של החברה ירד ב-1% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, עד כדי 13.07 מיליון דולר.

הרווח הנקי של החברה ברבעון הושפע משינויים שערכה בכספי הפנסיה של העובדים, לאור הסכמים עם ארגון נהגי המשאיות של ניו אינגלנד ועם קרן הפנסיה של נהגי המשאיות. העברת כספי הפנסיה במטרה להפוך הצטרפות נהגים חדשים לאטרקטיבית יותר. העברת הכספים השפיעה על 10,200 עובדים, והחברה רשמה קנס חד פעמי בסך 896 מיליון דולר בגין העברת הכספים.

החטיבה הבינלאומית של UPS הציגה תוצאות מעודדות ברבעון, כשהציגה את הרבעון השלישי עם ההכנסות הגבוהות אי פעם, עם 449 מיליון דולר ברווח תפעולי, עלייה של 7% לעומת הרבעון השלישי של 2011. הגורמים שתרמו לנתונים היו עלייה ביצוא החבילות, שינויים שהחברה ערכה ברשת הבינלאומית שלה והמרת האירו לדולר. החברה הרוויחה גם מהשקת מוצרי הייטק ברבעון, כשרשמה עלייה ביצוא מאסיה.

למרות העלייה ברווח התפעולי, החטיבה הבינלאומית הציגה ירידה של 4% בהכנסות, לאור המצב הכלכלי בעולם.

ההכנסות בארצות של הברית של החברה רשמו עלייה של 1% בלבד בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, עד כדי 7.86 מיליארד דולר, לאור עלייה של 3.7% בשילוח חבילות. אולם, לאור שינויים שנערכו בחברה, הרווח התפעולי בארצות הברית ירד בכמעט 88% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, עד כדי 129 מיליון דולר. ללא חישוב השינויים, היה הרווח התפעולי יורד רק ב-2.1%, עד כדי 1.025 מיליארד דולר.

ההכנסות של חטיבת שרשרת האספקה של החברה ירדו ברבעון ב-3%, עד כדי 2.27 מיליארד דולר, והרווח צנח ב-7.4%, עד כדי 188 מיליון דולר, כשהחטיבה המשיכה להיות מושפעת ממצב הכלכלה הגלובלית.

יצוין שבמהלך הרבעון פתחה החברה שלושה מרכזים לוגיסטיים להפצת מוצרי רפואה, בסידני, שנגחאי וב-Hangzjou, סין.