תעשייה 4.0: כיצד חברות קטנות/ בינונית יכולות להדביק את הפער הטכנולוגי?

ארז אדם, סמנכ״ל מערכות מידע בחברת פריץ, מסביר במגזין הווידאו ״נקודת מפנה״ כיצד ניתן לקבל תמונה מלאה בזמן אמת לאורך כל שרשרת האספקה דרך מערכת טכנולוגית אחת. לנוכח המהפיכה הדיגיטלית - יפה שעת אחת קודם


09:56 ,26.09.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

לחברות בסדר גודל קטן עד בינוני יש אתגר לא פשוט בעולם שרשרת האספקה. ניהול כל הסגמנטים לאורך שרשרת האספקה דרך מספר רב של מערכות וממשקים דורש משאבים רבים – הליך שמסרבל ומייקר את התהליך.

 

בנוסף, כיוון שאותן חברות נדרשות פעמים רבות לעבוד דרך מערכות ממוחשבות חיצוניות (של ספקים או לקוחות) יש קושי בתיאום כל הגורמים המעורבים ובתיעוד המהלכים והמסמכים בהתאם לדרישות רגולטוריות. בניית ממשק ניהול ייעודי עבור החברה הוא עסק לא פשוט ויקר ולכן אותן חברות מעדיפות לוותר על המעבר לניהול דיגיטלי מתקדם.

 

אך ברור כי לנוכח המהפכה הדיגיטלית וכמות המידע שמקיפה אותנו, לא מדובר בפריווילגיה אלא בצעד הכרחי ויפה שעה אחת קודם. בכתבת הווידאו ארז אדם מסביר על הפיתוח החדשני והייחודי Fritz Control. מדובר במערכת שמבצעת אינטגרציה בין כל המערכות ומספקת מבט של 360 על כל תהליכי שרשרת האספקה, החל ממעקב הזמנות ב-real time עד שילוח אווירי, ימי או יבשתי דרך ביצוע פעולות בשירות עצמי ועד הפקת דוחות בקרה ומדדים להתייעלות.

 

המעבר לשרשרת אספקה מתקדמת וחדשנית עלול להיראות לחברות רבות כצעד שקצת גדול עליהן אך חברות שלא יצמצמו את הפערים הטכנולוגים עלולים למצוא עצמם מחוץ לתעשייה.

 

צפו בסרטון של ארז אדם, סמנכ״ל מערכות מידע בחברת פריץ:

 

 

רוצים להיות תמיד ב-control  על התפתחויות חדשות בעולם שרשרת האספקה  ? המשיכו לכתבות נוספות
לינק http://fritzcontrol.co.il/blog/