ההכנות לשער עולמי: פריץ ערכה ללקוחותיה כנס מקצועי בשיתוף המכס

בכנס השתתפו מאות לקוחות אשר שמעו הרצאות מקצועיות מאבירם אברמוביץ וצביקה גלילי מהמכס אודות המערכת שתעלה לאוויר ב-14 בינואר. רחל ביטון: פריץ ערוכה ומוכנה לקראת העלייה לאוויר


12:04 ,13.09.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת פריץ ערכה כנס לקוחות מקצועי גדול בשיתוף המכס בנושא ההכנות למערכת שער עולמי בהשתתפות של מאות מלקוחותיה. יום העיון נפתח בדברי ברכה של מנכ"ל פריץ מר שי בן גרא ולאחר מכן, אחראי מערכת שער עולמי במכס, צביקה גלילי, הציג את סטטוס מערכת שער עולמי של המכס וציין כי "אחרי שנים של עבודה ועיכובים, ביום ראשון, 14  בינואר 2018, תיעשה קפיצת מדרגה ושדרוג למערכת סחר בינלאומי חדשה – מערכת ׳שער עולמי׳. כיום אנחנו ממשיכים לשדרג ולשפר את גירסת המערכת, ובתחילת אוקטובר נסיים את הליך השדרוג ונתחיל לעבוד עם הגרסה הסופית כדי לוודא שהמערכת והתהליכים יהיו יציבים ביום העלייה לאוויר״.

 

אבירם אברמוביץ, מנהל תחום בכיר במכס, הירצה במהלך הכנס על העקרונות החדשים של המערכת, וציין כי "המערכת החדשה תאפשר לכולנו לחסוך בזמני העבודה ובעלויות, תאפשר לנו לעבור לתהליכים ללא נייר ולמעבר לטפסים דיגיטליים חתומים באמצעות כרטיס חכם. כולנו נפסיק להדפיס מסמכים ונעבור למצב עבודה דיגיטלי, וללא ניירת, שיהיו זמינים בכל מקום ובכל זמן".

 

במהלך הכנס המקצועי של פריץ הירצו בנוסף עמיר קרון בנושא גורם כלכלי מאושר ויבואן מוסמך, ואילו בועז אלקנה, מנהל מוצר לוגבוקס (Logbox), הירצה על המערכת ועל יתרונות הממשק שלה מול מערכת ׳שער עולמי׳. "מעבר לעובדה שמדובר בממשק עבודה נוח ויעיל שמקל בצורה משמעותית על כל העוסקים במלאכה, מדובר במערכת שהיא בראש ובראשונה ארכיון דיגיטלי עבור כל המסמכים שקשורים להליך היבוא”, ציין אלקנה.

 

רחל ביטון, סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים ותפעול בחברת פריץ, סיכמה את הכנס והציגה את הדגשים החשובים לקראת עלייתה לאוויר של מערכת שער עולמי. ביטון הוסיפה בפני הנוכחים כי "פריץ ערוכה ומוכנה לקראת העלייה לאוויר. אנו מבצעים בהצלחה את כל תהליכי הפיילוט ופועלים בשיתוף פעולה מלא עם המכס, הלקוחות ושאר הגורמים הרלוונטיים".