רשות המסים: נבחרו הממונה על מיסוי מקרקעין בנתניה ונציג המכס בבייג'ין

מנהל רשות המסים דורון ארבלי הודיע על מינויים במכרז של עו"ד אייל עזורי כממונה מיסוי ושל גבי שמעוני כנציג בביג'ין


00:00 ,06.06.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

מינויים חדשים ברשות המסים: עו"ד אייל עזורי מונה לתפקיד לתפקיד ממונה מיסוי מקרקעין נתניה וגבי שמעוני מונה לתפקיד נציג המכס בבייג'ין.

על המינויים הודיע מנהל רשות המסים דורון ארבלי.

עזורי, (43), הינו בעל תואר ראשון במשפטים של המכללה למינהל, כשבנוסף סיים לימודי שמאות מקרקעין בטכניון. בתשע השנים האחרונות שימש עזורי כסגן מנהל מיסוי מקרקעין מרכז, כשלפני כן היה רפרנט למשרדי מיסוי מקרקעין ופקידי שומה במחלקה המשפטית.

יצוין שמשרד מיסוי מקרקעין נתניה משרת אוכלוסייה המונה כמיליון תושבים ומשתרע על שטח שיפוט רחב, הכולל את הערים נתניה, הרצליה, רעננה, כפר סבא, רמת השרון, יישובי המשולש, המועצות האזוריות והמקומיות בשרון ומושבים וקיבוצים רבים.

שמעוני, (64), מכהן מזה כשש שנים כממונה אזורי מע"מ עכו. לפני כן הוא שימש כממונה יחידת קמר"פ (קישור מע"מ לרשות הפלשתינית) ומילא שורת תפקידים בכירים ביחידות המכס, במסגרתם היה חבר בוועדות המשותפות עם ירדן, מצריים והרשות הפלשתינאית בנושאי מסחר וכלכלה בגיבוש הסכמי השלום.

שמעוני הינו בוגר תואר ראשון בכימיה של אוניברסיטת A.S.U באריזונה ובעל תואר שני במינהל וביקורת ציבורית מאוניברסיטת חיפה.

במסגרת תפקידו יהיה שמעוני אחראי על ייצוג רשות המסים במדינות האזור ואמון על הקשר עם רשויות המכס, רשויות בינלאומיות והארגונים הבינלאומיים באזור, במטרה לפעול לשיתוף פעולה במניעת הברחות של סחורות, סמים, הפרות קניין רוחני ומניעת הלבנת הון.