רשות המסים: נחנכו המשרדים המחודשים של משרדי מע״מ באשדוד

זאת בתום תשעה חודשים של שיפוץ יסודי למבנה הפורום הישן שקיים כבר למעלה מ-30 שנה. ערן יעקב, מנהל רשות המסים: מעמידים את הלקוח במרכז אך לשם כך יש לייצר סביבת עבודה נעימה גם לעובדים


11:29 ,06.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

בטקס חגיגי נחנכו אתמול משרדי מע״מ וקמר״פ (יחידת קישור מע״מ לרשות הפלסטינית) אשדוד המחודשים, בתום תשעת חודשי שיפוץ יסודי שנעשה ל״מבנה הפורום״ הישן, העומד על תלו כבר למעלה מ-30 שנה. המשרדים המחודשים מייצרים סביבה נעימה, שירותית, מכבדת ונגישה יותר, הן בעבור ציבור הלקוחות והן בעבור ציבור העובדים.

 

בחנוכת המבנה  המחודש השתתפו מנהל רשות המיסים, ערן יעקב, סמנכ״לים ונציגי הנהלת הרשות, סגן ראש עיריית אשדוד, יחיאל ויינגרטן, סגנית נשיאת לשכת רו״ח, ליאת נוייברט, ורויטל סיטון, סגנית נשיא לשכת יועצי המס.

 

במהלך הטקס התכבד ערן יעקב, מנהל רשות המיסים, בקביעת המזוזה ויחד עם מנהל המשרדים רונן אלעד, התכבדו בגזירת הסרט ונכנסו למשרדים ברגל ימין.

 

מנהל רשות המסים, בירך את עובדי מע״מ וקמר״פ אשדוד, על משכנם המחודש וציין כי זהו נדבך נוסף בשיפור השירות הניתן לאזרחים. ערן יעקב הוסיף ואמר: ״אנחנו מובילים תפיסה ניהולית המעמידה את הלקוח במרכז אך מכירה בכך שבכדי לעשות כן יש לייצר סביבת עבודה נעימה גם לעובדים״.