דואר ישראל תנפיק בול מיוחד במלאות 70 לעצמאות ישראל

מנהל השירות הבולאי בדואר ישראל: הנצחת האירוע ההיסטורי על גבי בול ממלכתי משמשת ערוץ נוסף לפרסום האירוע החשוב בתולדות העם היהודי


12:45 ,08.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת דואר ישראל תנפיק בול מיוחד לציון 70 שנה לעצמאות ישראל. הבול מבטא את ההישגים הרבים ואת החדשנות של מדינת ישראל מיום הקמתה.

 

על גבי הבול, אשר עוצב בידי טל הובר וערכו הנקוב 5 שקלים אייקונים של ענפים בהם ישראל רשמה הישגים מרשימים בארץ ובעולם בתחום הכלכלה, התעשייה, חקלאות, מדע, טכנולוגיה, חלל, ספורט, ספרות, קולנוע ועוד. 

 

כיום, כשהיא חוגגת את שבעים שנותיה, ישראל היא מדינה מפותחת בעלת כלכלה חזקה ואיכות חיים גבוהה, תוחלת החיים של תושביה היא מהגבוהות בעולם, ומעמדה המדיני חזק מאי פעם. מדינת ישראל נושאת את מבטה בתקווה ובביטחון תוך אמונה ביכולתה להמשיך את תנופת ההישגים ולהעצימה למען עתיד טוב יותר.    

 

לצד הפעילות הכלכלית התפתחה בישראל עשייה תרבותית וספורטיבית תוססת ומגוונת. תעשיית הקולנוע הישראלית מפיקה סרטים חדשניים הזוכים להכרה בין-לאומית, יצירות של סופרים ישראליים מתורגמות למגוון שפות, וספורטאי ישראל זוכים לגביעים ולמדליות בזירה העולמית. 

 

מנהל השירות הבולאי בדואר ישראל, אלחנן שפירא, ציין כי הנצחת האירוע ההיסטורי על גבי בול ממלכתי משמשת ערוץ נוסף לפרסום האירוע החשוב בתולדות העם היהודי, באמצעות הבולים הרבים שינדדו בכל רחבי העולם.