חברת דואר ישראל הנפיקה לראשונה גיליון בולי כומתות צה״ל

מדי שנה מונפק בול ממלכתי לציון ״יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל״ ולרגל שנת ה-70 הונפק גם גיליון כומתות ייחודי. המארז הראשון הוענק לרמטכ״ל, רא״ל גדי איזנקוט


13:01 ,23.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

בטקס חגיגי שהתקיים אתמול בשעות אחה״צ בלשכת הרמטכ״ל בת״א העניקה חברת דואר ישראל לראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, את גיליון בולי הכומתות שהונפק בימים אלה כהצדעה לצה״ל, במלאת 70 שנה למדינה. הגיליון הוענק לרמטכ״ל על ידי יו״ר דירקטוריון דואר ישראל, חזי צאיג, מנכ״ל דואר ישראל, דני גולדשטיין ואלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי בדואר ישראל. בנוסף קיבל הרמטכ״ל את המארז הראשון של ״לצה״ל באהבה״ הכולל את גיליון בולי הכומתות וכן כרטיסי ברכה המיועדים למשלוח לחיילי צה״ל.


מדבריו של רע״ן משטר ומשמעת, סגן אלוף אורן אברהם על הטקס: ״במסגרת חגיגות ה-70, אנו עמלים על אירועים רבים וביניהם יצירת גיליון בולים יחד עם השירות הבולאי של דואר ישראל, זאת במטרה לכבד ולהוקיר את פועלם של חיילי צה״ל. אני מלא גאווה על ההזדמנות לקחת חלק ביציאת גיליון בולים מיוחד אשר מצדיע לחיילי צה״ל בכל הזרועות והאגפים. מדובר בתהליך ארוך ובשיתוף פעולה מלא עם השירות הבולאי ועם המפקדים ביחידות צה״ל השונות אשר באים לידי ביטוי בבולים. תודה מיוחדת לשירות הבולאי של דואר ישראל שבחר להוקיר את חיילי צה״ל״.

אלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי אמר בטקס, כי השירות הבולאי מוקיר את צה״ל וכחלק מהחיבור בין השירות הבולאי לצה״ל, מדי שנה מונפק בול ממלכתי לציון ״יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל״ ולרגל שנת ה-70 הונפק גם גיליון כומתות ייחודי.
 
גיליון בולי הכומתות עוצב ע״י אסנת אשל, מעצבת גרפית, שעיצבה בעבר בולים נוספים, וכן את כל השטרות החדשים. הגיליון המיוחד כולל 16 בולים ועליהם כומתות צה״ל השונות, והטבעת פוייל באמצע ״לצה"ל בהצדעה״ עם לוגו 70 שנה לצה״ל. המארז המיוחד, שאף אותו עיצבה אסנת אשל, כולל את גיליון בולי הכומתות וכן 6 כרטיסי ברכה, שניתן לצרף לחבילות לחיילים.

 

בצילום (מימין): נוי קדם, סמנכ״ל תקשורת בדואר ישראל, סא״ל אורן אברהם, רע״ן משטר ומשמעת , חנה כהן, מנהלת תחום עיצוב והנפקת בולים, אלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי, דני גולדשטיין, מנכ״ל דואר ישראל, הרמטכ"ל רא״ל גדי איזנקוט, חזי צאיג, יו״ר דירקטוריון דואר ישראל.