רשות המסים השיקה שירות חדש לתשלום מיסי ייבוא באינטרנט

במסגרת מדיניות "ממשל זמין", המשפר ומייעל את השירותים הניתנים לאזרחים, נפתח הבוקר שירות חדש שבמסגרתו ניתן לשלם את מסיי הייבוא באמצעות האינטרנט. השירות כולל תשלום ברשימון או כל שובר תשלום אחר כגון גירעון, פתיחת פיקדון, ענישה בהסדר, רכב זכאים, הישבון, קרנה ו


00:00 ,12.09.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
במסגרת מדיניות "ממשל זמין", המשפר ומייעל את השירותים הניתנים לאזרחים, נפתח הבוקר שירות חדש שבמסגרתו ניתן לשלם את מסיי הייבוא באמצעות האינטרנט. השירות כולל תשלום ברשימון או כל שובר תשלום אחר כגון גירעון, פתיחת פיקדון, ענישה בהסדר, רכב זכאים, הישבון, קרנה וכד'

התשלום מתבצע באופן מיידי. כלומר, מרגע הגשת הרשימון או קבלת שובר התשלום במכס, נתוני התשלום משודרים באופן אוטומטי לשרת התשלומים הממשלתי ותוך מספר שניות ניתן לבצע את התשלום באינטרנט. תפעול המערכת הינו פשוט וברור, באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית.

בכדי לבצע את התשלום יש להזין את מספר היבואן ומספר האסמכתא, לבחור את מסלול התשלום (כרטיס אשראי או העברה בנקאית) ולהזין את הנתונים המתבקשים. בתום הפעולה המהירה יתקבל אישור על ביצוע הפעולה, שניתן להדפיסו. תוך דקות מספר מסר ביצוע התשלום ייקלט במערכת "מלם" והמשך הפעילות המכסית יתאפשר מיד אחר כך.

שירות תשלום מיסיי הייבוא, שהושק היום, מאפשר לשלם, באמצעות האינטרנט, שוברים שנוצרו מה- 1/8/04 ואילך בלבד. אל השירות ניתן להגיע באמצעות קישור לאתר ממשל זמין, בכתובת : http://first.gov.il.