ארגון הכבאים הארצי: סכסוך עבודה והחרפת הצעדים הארגוניים

במסגרת החרפת הצעדים הארגוניים, תופסקנה בהדרגה פעילויות כמו ההשתתפות בתרגילים, אימונים והדרכות, יציאה לאבטחות והנפקת טפסי 4, במחוז הצפון


11:24 ,13.09.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ארגון הכבאים הארצי, בראשות אבי אנקורי, יחריף את הצעדים הארגוניים במסגרת סכסוך העבודה שהוכרז ברשות. כך הודיע אתמול יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד לנציב הכבאות, רב טפסר דדי שמחי.

 

בר דוד מותח במכתבו ביקורת חריפה על התנהלותה של הנהלת הרשות, תוך הסבת דגש על כך שההתעלמות השיטתית של נציב הכבאות מפניותיה של נציגות העובדים בניסיון להסדיר את הנושאים שבמחלוקת, דרדרה את מערכת יחסי העבודה לקריסה.

 

במסגרת החרפת הצעדים הארגוניים, תופסקנה בהדרגה פעילויות כמו ההשתתפות בתרגילים, אימונים והדרכות, יציאה לאבטחות והנפקת טפסי 4, במחוז הצפון. בהמשך, הצעדים צפויים להתרחב למחוזות נוספים. יודגש כי כל הפעילות המבצעית השגרתית תתנהל כסדרה.

 

בר דוד ציין כי הוא מקווה כי "מערכת יחסי העבודה תעלה על מסלול של שיתוף פעולה והידברות". עו"ד אסף אדר, מחזיק תיק הכבאים בהסתדרות המעו"ף, הצטרף לדברי בר דוד והוסיף כי: "האחריות שמוטלת על כתפיה של הנהלת הרשות הארצית לכבאות והצלה, מחייבת את קברניטי הרשות להבין את גודל השעה ולהתעשת על מנת למנוע את העמקת המשבר".