דוד קסטל: פרסומים על "מצוקת הצפון" גורמים נזק

נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון התריע כי הפרסומים האחרונים פוגעים בתדמית האזור. ח"כ ביטון: התוכנית החדשה לפיתוח הצפון תוכל לממש את הפוטנציאל הגדול


13:34 ,09.01.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

"הפרסומים האחרונים, המציגים את הצפון כאזור מצוקה, פוגעים בתדמית האזור וגורמים לו נזק"  כך התריע נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, דוד קסטל, בעת ביקורה של ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון (כולנו) בלשכת המסחר חיפה.

 

ח"כ ד"ר שאשא ביטון היא תושבת קריית שמונה  ולפני כניסתה לכנסת כיהנה כסגנית נשיא במכללת אהלו והייתה חברת מועצת העיר בקריית שמונה. "אני דוחה את התמונה של קיפוח ומסכנות בפרסומים אלה" אמרה ח"כ ד"ר שאשא ביטון, "לצפון יש הצלחות רבות. התגברנו והשגנו הישגים משמעותיים בכוחות עצמנו. עם עזרה מהמדינה נוכל למנף הישגים אלה. התוכנית החדשה לפיתוח הצפון תוכל לממש את הפוטנציאל הגדול של הצפון. צעדים כמו השינוי בחוק לעידוד השקעות הון, המגדיל את העידוד למשקיעים בצפון הרחוק יוכלו לעשות את השינוי".

 

"הזמנו את ח"כ שאשא ביטון ללשכת המסחר, מתוך הכרה כי אין מתאים מתושב האזור להכיר את צרכי הצפון, ולא פחות מכך – את הפוטנציאל הגדול של צפון הארץ ואת האופקים שאליהם הוא יכול להגיע אם רק יינתנו לתושבים, למפעלים ולעסקים הכלים הנכונים" אמר דוד קסטל, "מטרה אחת לנו – לסייע לתושבים להצליח למרות המרחק מהמרכז ולבלום את בריחת הצעירים מהצפון".

 

ביקורה של ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון בלשכת המסחר הוא חלק מסדרה ארוכה של פגישות עם שרים, חברי כנסת ומקבלי החלטות, במטרה לקדם פתרונות לסוגיות המעסיקות את המגזר העסקי בצפון.