הממשלה והבורסה ליהלומים בשת״פ שיסייע בשיווק יהלומים

על פי תכנית חדשה שהציג נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש, הבורסה תממן כרטיס טיסה לכל קניין שיגיע לישראל לרכוש יהלומים ברבעון הקרוב. המימון לתכנית יגיע מתקציב סיוע של ממשלת ישראל


14:33 ,05.09.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

״מערכת היחסים בין הממשלה לענף היהלומים הייתה טעונה שיפור בעבר. בזכות פעולות שביצענו, יחד עם נשיא הבורסה יורם דבש מערכת היחסים בין הענף והממשלה עלתה על פסים חיוביים. הבורסה ליהלומים זה גוף של אנשים שעובדים ומספקים פרנסה לעובדים ולמשק. זה לא מקום שאנשים מגלגלים כספים מפה לשם ועושים תעלולים פיננסיים ותספורות. זה חלומו של כל שר אוצר שיהיה גוף כמו הבורסה וחובתנו לעזור לו״, כך אמר שר האוצר משה כחלון בהרמת כוסית לרגל ראש השנה שהתקיימה היום (ד׳) בבורסה ליהלומים ברמת גן.

 

נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש, הציג באירוע תכנית חדשה של הממשלה והבורסה שתסייע בשיווק היהלומים. לדברי דבש: ״אנחנו פותחים בפרוייקט גדול ומשמעותי בשם fly and buy. במסגרת הקמפיין הזה הבורסה תממן כרטיס טיסה לכל קניין שיגיע לישראל לרכוש יהלומים ברבעון הקרוב, מאוקטובר עד דצמבר 2018. אנחנו פורשים שטיח אדום בפני הקניינים, שרק יגיעו. המימון לפרוייקט יגיע מתקציב של 3 מיליון שקלים מסיוע שהממשלה נותנת לנו לקידום השיווק. מדובר בסיוע חסר תקדים שהממשלה מעניקה לענף. אף שר אוצר בעבר לא תמך בענף כמו כחלון וזה לא דבר מובן מאליו. הענף נמצא כיום במצב קשה ואנו זקוקים לסיוע של הממשלה והמדינה יותר מאי פעם״.