התאחדות התעשיינים: ניר שור מונה למנהל מרחב דרום

מרחב דרום של התאחדות התעשיינים הינו זרוע ביצועית ופעילה של התאחדות התעשיינים מקו אשקלון, קריית גת, דרום ים המלח ודרומה עד אילת. בתחומי המרחב פועלים למעלה מ-350 חברות תעשייתיות


14:30 ,21.12.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת תפקידו שור צפוי להיות אחראי על קידום התעשייה בדרום והענקת סיוע שוטף לכלל החברות התעשייתיות בכל סוגיה והנגשת שירותי ההתאחדות לתעשיינים. שור מחליף בתפקיד את אביב חצבני, שמונה לאחרונה לכהן כסגן מנהל אגף הכלכלה בהתאחדות התעשיינים.

 

מנהל מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, ניר שור: ״זאת זכות גדולה אשר נפלה בחלקי, אני נרגש ושמח להתחיל בעבודתי החדשה ומאמין כי פיתוח התעשייה וסיוע לתעשייני הדרום יוביל לצמיחה משמעותית בכלכלה הדרומית בפרט ולמדינה ככלל״.

 

מרחב דרום של התאחדות התעשיינים הינו זרוע ביצועית ופעילה של התאחדות התעשיינים מקו אשקלון, קריית גת, דרום ים המלח ודרומה עד אילת. בתחומי המרחב פועלים למעלה מ-350 חברות תעשייתיות. הנהלת המרחב מורכבת מ-15 תעשיינים בכירים הפועלים בהתנדבות, כנציגי ציבור, המתווים את מדיניות המרחב. היו״ר וחברי ההנהלה  נבחרים בדרך דמוקרטית על ידי החברים בהתאחדות אחת לשנתיים.

 

שור כיהן בעבר כיועצו הבכיר של השר לביטחון פנים לשעבר, ח״כ גלעד ארדן, וכמנהל פיתוח עסקי בקבוצת אלון. הוא בעל תואר ראשון בניהול תעשייתי ותואר שני במשפטים והנו אב ל- 2 בנים. שור מתגורר במושב ביצרון במועצה האזורית באר טוביה.