יום הניקיון העולמי: עובדי פיליפ מוריס אספו פסולת בחוף ניצנים

עובדי פיליפ מוריס אספו פסולת ובדלי סיגריות בשמורת חוף ניצנים במסגרת יוזמת הניקיון הגדולה בעולם - World CleanUp Day


10:28 ,13.10.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

בשנים האחרונות הפכו בדלי הסיגריות לאחד המטרדים הנפוצים ביותר בחופים כשהבדלים מושלכים על האדמה במקום לפח.

 

במבצע לאיסוף בדלים במטרה להפוך את החופים נקיים יותר והעלאת המודעות להשלכתם לפח, התייצבו ביום שישי האחרון עובדי חברת פיליפ מוריס ובני משפחותיהם בחוף ניצנים וניקו את החופים מפסולת, פלסטיק ובדלי סיגריות. את הפעילות ליווה צוות הדרכה מקצועי של החברה להגנת הטבע.

 

הפעילות בישראל התקיימה במסגרת פעילות בינלאומית של פיליפ מוריס העולמית ב-68 אתרים ברחבי העולם. סה"כ נאספו על ידי אלפי עובדי החברות השונות בעולם 17,000 קילו של זבל ו-160 קילו של בדלים.

 

המבצע הינו חלק מיום הניקיון העולמיWorld CleanUp Day  (WCUD) בו לוקחים חלק מיליוני מתנדבים ב– 191 מדינות. מדובר ביוזמה של ארגון Let’s Do It World   (LDIT) למען עולם נקי יותר והעלאת המודעות להשלכת פסולת לפח באמצעות יוזמות ניקיון ארציות וקמפיינים במדינות הנרתמות לכך.

 

רועי עמית, מנכ״ל פיליפ מוריס, אמר בסוף היום: ״אני גאה בעובדות ועובדי החברה ובני משפחותיהם שנרתמו ליוזמה חשובה זו הנלווית לפעילויות נוספות שאנו עושים כדי לצמצם את כמות פסולת הסיגריות במרחב הציבורי. הקיימות והאחריות התאגידית הינם מעמודי התווך של החברה במאבק בזיהום סביבתי והמטרה של כולנו היא להוביל לשינוי התנהגותי בחברה בכדי לשמור על כדור הארץ שלנו נקי מפסולת ובדלי סיגריות״.