עלי קטיף מתרחבת לתחום מוצרי הפירות

חברת חסלט – עלי קטיף נכנסת לתחום הפירות המצוננים בהשקעה של 4.5 מיליון שקל. פעילות הייצור של החברה הועברה לפני שנתיים וחצי מכפר דרום לשדרות בעקבות ההתנתקות


00:00 ,13.11.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת חסלט – עלי קטיף נכנסת לתחום הפירות המצוננים בהשקעה של 4.5 מיליון שקל. פעילות הייצור של החברה הועברה לפני שנתיים וחצי מכפר דרום לשדרות בעקבות ההתנתקות
 
חברת חסלט - עלי  קטיף, המשווקת מוצרי ירקות העליים נקיים הגדולה בישראל, פותחת במהלך אסטרטגי של כניסה לתחום מוצרי הפירות המצוננים. בכוונת "חסלט" להשקיע במהלך 4.5 מיליון שקל, כולל הקמת קווי יצור חדשים ושיווק.
 
עמיר דרור, סמנכ"ל חסלט – עלי קטיף, מסר שתחום מוצרי הפירות הטריים נמצא בצמיחה גבוהה בכל העולם. הוא העריך שבישראל יש עדיין פוטנציאל עצום לגידול בתחום זה. לדבריו, התרחבות חסלט מתחום ירקות העלים לפירות הוא מתבקש ויביא לניצול מיטבי של הידע של החברה בטיפול במוצרי חקלאות, קווי היצור וערוצי השיווק.
 
כל מוצרי חסלט נמצאים בפיקוח של מעבדה הכולל עמידה בקריטריונים מחמירים של ניקיון מחומרי הדברה וכימיקלים וביצוע ביקורות פתע בחלקות הגידול, בקווי האריזה ובנקודות המכירה. לדברי דרור, הפיקוח ההדוק הוא נכס אסטרטגי של החברה בעיקר מול רשתות שדורשות עמידה סטנדרטים מחמירים כתנאי לכניסה אליהן.
 
עם השלמת המהלך האסטרטגי תציע חסלט מוצרי פירות קלופים וחתוכים ומוצרים מתקדמים בהם ישולבו הפירות הטריים. הקו החדש ישווק ברשתות השיווק, חנויות נוחות, רשתות מזון מהיר וכן לשוק המוסדי של שירותי קייטרינג ומטבחים גדולים.
 
לחברה חסלט – עלי קטיף חוות יצור ייחודיות בישראל. פעילות היצור של החברה הועברה לפני שנתיים וחצי מכפר דרום לשדרות בעקבות ההתנתקות. מוצרי חסלט – עלי קטיף משווקים לקהילות יהודיות בארצות הברית ואירופה.