עם המשך יציבות השילטון, תמשך גם היציבות הכלכלית

קהילת העסקים תעשה ככל יכולתה, כדי לשמור על הקו הכלכלי ולהמשך היציבות של המדיניות הכלכלית, כפי שהונהגה ע"י ראש הממשלה, אריאל שרון וממלא מקומו ושר האוצר, אהוד אולמרט. אנו מתפללים לשלומו של ראש הממשלה כך אומר שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים.


00:00 ,05.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

קהילת העסקים  תעשה ככל יכולתה, כדי לשמור על הקו הכלכלי ולהמשך היציבות של המדיניות הכלכלית, כפי שהונהגה ע"י ראש הממשלה, אריאל שרון וממלא מקומו ושר האוצר, אהוד אולמרט. אנו מתפללים לשלומו של ראש הממשלה כך אומר שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים.
 
ברוש מסר, כי העברת הגה השילטון, לאהוד אולמרט, מ"מ ראש הממשלה ושר האוצר, מבטאת את יציבות השילטון וכי קהילת העסקים הישראלית תומכת במדיניותו הכלכלית של שר האוצר, כפי שגובשה יחד עם אריאל שרון.
 
ברוש מוסיף, כי אין לנו ספק כי מדיניות זו תמשך וכי עם המשך יציבות השילטון, תמשך גם היציבות הכלכלית.
 
נשיא התאחדות התעשיינים מדגיש, כי התייצבות כל חברי הממשלה מאחורי השר אולמרט, מבטאת את האחריות להמשך השילטון היציב ולכן בטוח נשיא התעשיינים כי אין כל סיבה לדאגה בשווקים וכי תוך זמן קצר, ישובו החיים למסלולם.
 
ברוש מדגיש, כי קהילת העסקים  תעשה ככל יכולתה, כדי לשמור על הקו הכלכלי ולהמשך היציבות של המדיניות הכלכלית, כפי שהונהגה ע"י ראש הממשלה, אריאל שרון וממלא מקומו ושר האוצר, אהוד אולמרט.