שגרירת תאילנד ביקרה בלשכת המסחר חיפה בראש משלחת יזמים

המשלחת התאילנדית, מתחום תעשיית המזון, הגיעה לישראל לרגל פסטיבל תאילנד, שמארגנת שגרירות תאילנד בישראל בנצרת ובחיפה. דנו עם חברי הלשכה בייצור מזון כשר


14:41 ,25.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת יזמים ואנשי ממשל ואקדמיה מתאילנד מתחום תעשיית המזון הגיעה ללשכת המסחר חיפה לצורך יצירת קשרים כלכליים ושיתופי פעולה עסקיים. המשלחת הגיעה לישראל לרגל פסטיבל תאילנד, שמארגנת שגרירות תאילנד בישראל בנצרת ובחיפה. את המשלחת ליוותה שגרירת תאילנד בישראל, גב׳ פנפראפה וונגקוויט. קונסול הכבוד של תאילנד, עו״ד יוסי גילאור, סקר את הקשרים הכלכליים בין שתי המדינות.

 

אחד הנושאים שעמדו במרכז המפגש היה נושא ייצור המזון הכשר, מזון בכשרות חלאל לקהילה המוסלמית ומזון עם כשרות יהודית. שייקה הרשקוביץ, מחברת שימורי המרכז החברה בלשכה, הציג את הדרישות והרישיונות שתעשייני מזון נדרשים להם לצורך הכשרות. 

 

נשיא לשכת המסחר והתעשייה, דוד קסטל, אמר לחברי המשלחת כי לשכת המסחר תעמיד את שירותיה וקשריה כדי לסייע בהידוק קשרים מסחריים בין חברות תאיות וחברות מפון הארץ. 

 

מחיפה נסעו חברי המשלחת לנצרת, שם אירח אותם חבר הנהלת הלשכה, ואליד עפיפי, והפגיש אותם עם אנשי עסקים המעוניינים בקשרים מסחריים עם תעשיית המזון של תאילנד.