תעשיות חלאבין זכתה בתואר ה"יצואנית המצטיינת'" לשנת 2012

החברה מייצאת את מגוון מוצריה הפרא-רפואיים בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה לכ-30 מדינות שונות ברחבי העולם


00:00 ,18.12.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

ועדת הבחירה להענקת אות סחר החוץ של מדינת ישראל לשנת 2012 החליטה להעניק את "היצואנית המצטיינת"  לשנת 2012 לחברת 'תעשיות חלאבין'. 

נציין כי ועדת הבחירה מורכבת מנציגי משרד הכלכלה, התאחדות התעשיינים, איגוד התעשייה הקיבוצית ומכון היצוא - בראשות סמנכ"ל סחר חוץ במשרד הכלכלה, אוהד כהן.

לד"ר פיליפ חלאבין מנכ"ל ובעלים של 'תעשיות חלאבין' תוענק תעודת הוקרה בטקס רשמי במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס ושר הכלכלה, נפתלי בנט.

שר הכלכלה, נפתלי בנט: "ישראל היא מובילה עולמית ביצוא טכנולוגי וחקלאי. היצוא הישראלי הוא עמוד השדרה של הכלכלה והמשק, ומאפשר צמיחה ופרנסה למאות אלפי ישראלים באופן ישיר ועקיף".

יעקב ברדה מנהל השיווק של חלאבין "חברתנו מייצאת את מגוון מוצריה הפרא-רפואיים בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה לכ-30 מדינות שונות ברחבי העולם. בימים אלה אנו מציינים 40 שנה של גאוות ייצור כחול-לבן מיום היווסדו של המפעל ע"י זיסקה חלאבין ז"ל. זוהי גאווה לאומית שיצרן כחול-לבן בתחום הקוסמטיקה מחובק בשווקים בינלאומיים והייתי מצפה כי הגורמים הרלוונטיים בארץ יעודדו יותר צרכנות פטריוטית ותיעדוף תוצרת מקומית".

נציין כי חברות ישראליות נוספות שזכו בתואר הן: קונדואיט, אנזימוטק, עדין מערכות שתלים דנטליים, שמן מרוקאי ישראל, ארומור פלייבורז& פרייגרנסס, עמיעד מערכות מים ואנדרה מסיקה.