ישראל ואוסטריה חתמו על הסכם תעופה, המאפשר לחברות התעופה של שתי המדינות, אל על ואוסטריאן איירליינס, להפעיל מעונת הקיץ הבאה (2006) 9 טיסות במקום 7 כיום, בקו תל אביב – וינה.
ההסכם נחתם בתל אביב בתום סבב שיחות שנערכו בין מנהלי התעופה של שתי המדינות. על ההסכם חתמו מנהל רשות התעופה האזרחית, אודי זוהר ועמיתו האוסטרי, Alois Kraut.
על פי ההסכם, יוכלו חברות התעופה אל על ואוסטריאן איירליינס להפעיל 8 טיסות כל אחת, כבר בעונת החורף הקרובה, לעומת 7 טיסות בחורף שעבר.
סגן ראש מינהל התעופה האזרחית, אריק בן ארי ציין כי בנוסף הוחלט על הקמת מנגנון שיוודא כי תהיינה לפחות 15 טיסות שבועיות בין ת"א ווינה, בעונת השיא.
שיחות התעופה בין ישראל ואוסטריה התנהלו בהמשך להחלטת בג"צ שדן בתביעת אוסטריאן איירליינס כנגד משרד התחבורה לתוספת טיסות. בג"צ קבע כי כל החלטה בנושא צריכה להתקבל באמצעות משא ומתן בין רשויות התעופה של שתי המדינות.
אל על ואוסטריאן איירליינס יוכלו להוסיף שתי טיסות שבועיות
ישראל ואוסטריה חתמו על הסכם תעופה, המאפשר לחברות התעופה של שתי המדינות, אל על ואוסטריאן איירליינס, להפעיל מעונת הקיץ הבאה (2006) 9 טיסות במקום 7 כיום, בקו תל אביב – וינה
00:00 ,24.07.2005
עשוי לעניין אותך
21.07.2005
צ'יינה שיפינג: האניה Xin Yang Zhou הראשונה שתפקוד את חיפה בקו החדש סובב עולם
21.07.2005
סבסוד הטסת מטענים שנעשו בזמן השביתה בנמלים למאחרים בהגשת הבקשה
21.07.2005
מנכ"ל משרד התמ"ת חתם היום על הסכם לשיתוף פעולה בין ישראל לדליאן בתחום ההיי-טק
21.07.2005
משרד האוצר פרסם את הדו"ח השנתי של פעילות ישראל ב- OECD לשנת 2004
21.07.2005
שרי האוצר והתחבורה אישרו: תקציב פיתוח הנמלים לשנת 2005 - 1.76 מיליארד ₪
21.07.2005
שפר ופלדה: דרישה מהאוצר להעביר 18 מליון שקלים נוספים להחזר נזקי השביתה