מנכ״ל DHL ישראל: שירות NEXT DAY מסייע ליצואנים הישראלים

יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס ישראל, מספר בראיון כי לוגו החברה מעניק ללקוחות שקט נפשי וכי הטיסה היומית הנוספת מאפשרת קישור מהיר לכל רחבי ארה״ב כולל החוף המערבי. ביטון: מדובר ביתרון ענק ליצואנים שמתחרים עם חנויות אונליין בארה״ב


10:26 ,20.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

עבור מוכרי איקומרס ישראלים, כמו יבואנים ויצואנים רבים, מהירות היא שם המשחק. מצאת קונה, סגרת עיסקה והמשלוח כבר בדרך? בום. סימנת ״וי״ גדול על המוניטין שלך בדרך לצמיחה של העסק. אבל מה קורה אם המשלוח הולך לאיבוד בדרך? מתעכב מסיבות אלו או אחרות? לכן חשוב למצוא את השותף הלוגיסטי הנכון עבורך וכאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת DHL אקספרס ישראל, חלק מרשת גלובלית שמקיפה את העולם כבר 50 שנה וידועה במוניטין שלה כחברה גלובלית אמינה ומקצועית.

 

יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס ישראל, בראיון למגזין PORT2PORT: ״השוק מתפתח במהירות והיום הלקוח רוצה לקבל את החבילה שלו מהר ובשקיפות מלאה לאורך כל התהליך - הוא רוצה לראות מתי היא יצאה, מתי עברה מכס והוא גם רוצה לקבל את החבילה במקום שנוח לו ומתי שנוח לו, ואת כל זה הוא מקבל עם DHL אקספרס. מי שיציע ללקוח ׳ליד טיים׳ של 7-8 ימים לא יהיה במשחק, כי תמיד יהיה מישהו שיציע לספק יותר מהר. כאשר הלוגו שלנו מופיע בעמוד אפשרויות השילוח של החברה, זה נותן שקט נפשי ללקוח הסופי שמזמין את החבילה. מכיוון ש-DHL בעלת סטנדרטי שירות זהים בכל מקום בעולם, הלקוחות יודעים שיקבלו את המשלוחים בזמן. בנוסף השותפות הזו עוזרת למוכר ומחזקת את המותג שלו״.

 

בעשר השנים האחרונה הסניף הישראלי גדל במהירות יד ביד עם ההתפתחות המטאורית של ענף האיקומרס. כדי לעמוד בדרישות היבוא והיצוא כאחד, החברה השיקה לפני כחודש טיסה יומית נוספת למרכז המיון של החברה בבריסל - טיסה שמאפשרת קישור מהיר לכל רחבי ארה״ב בשירות NEXT DAY כולל החוף המערבי.

 

יאיר ביטון: ״אנחנו מסתכלים על יצואנים הישראלים שמתחרים בחנויות און ליין בארה״ב, שמתחייבות לספק את המוצר שלהם לצרכנים בארה״ב תוך יום עסקים אחד - וברור לנו שהתחרות קשה מאד. כיום אנחנו יכולים לעזור להם להשלים את הפער הזה עם שירות  NEXT DAY - משלוח שנאסף היום ב-11 בבוקר יימסר ליעד (נמען סופי) עד מחר ב-12 בצהריים בכל מקום בארה״ב - זה יתרון ענק. בנוסף המוכר הישראלי לא צריך להיות מקצוען ולהבין ביבוא/יצוא, הסכמי סחר בינלאומים, חוקי מכס ועוד. בשביל זה אנחנו כאן. הוא יתעסק במה שהוא יודע לעשות הכי טוב, וזה לייצר ולשווק את המוצר שלו ואנחנו נבצע את השילוח והשחרור ממכס והמסירה לנמען הסופי במהירות ובפשטות״.

 

חברת DHL אקספרס מפעילה כיום טיסה יומית (בימים ב׳, ג׳, ד׳, ה׳ ושבת) מישראל ללייפציג בגרמניה והיא מאפשרת משלוחי Next day ל-52 יעדים באירופה וכן לחוף המזרחי של ארה״ב ולהונג קונג. הטיסה הנוספת, שתפעל בימים ב׳, ג׳, ד וה׳, תפעל בקו נתב״ג - בריסל במטוס בואינג 737 עם קיבולת של 20-25 טון, ותציע יעדי המשך Next Day באירופה, וטיסות ישירות ל-JFK נמל התעופה בסינסנטי, אוהיו, וליעדים נוספים בנתיב הטרנס-אטלנטי.

 

יאיר ביטון מסכם: ״הרבעון האחרון של השנה הוא תמיד העמוס ביותר. הוספת הטיסה מאפשרת לנו להכיל את הגידול הצפוי ולעמוד בהבטחותינו לשותפינו העסקיים״.

 

לקבלת פרטים נוספים לחצו כאן.