ממזכר פנימי של חברת FedEx בארה״ב שנשלח לטייסי החברה עולה כי חברת הבלדרות והלוגיסטיקה מעודדת את טייסיה לעבור לעבוד בחברת PSA Airlines, חברה בת בבעלות מלאה של אמריקן איירליינס.
בעוד חברת הבלדרות אינה מפטרת טייסים היא מציעה לטייסי החברה ״הזדמנות״ לעבור לחברת PSA Airlines, חברת בת של אמריקן איירליינס בהליך קליטה מהיר. הטייסים שיעברו במסגרת הצעה זאת יוכלו לקבל מיד תקן ׳קפטן׳ בחברת PSA איירליינס, ולטוס במטוסים מדגם CRJ-700 ו-CRJ-900, יקבלו בונוס חתימה של 250 אלף דולר, המורכב מ-175 אלף דולר במשכורת הראשונה, ו-75 אלף דולר ביום השנה הראשון לעבודתם. כמו כן, הטייסים יקבלו מינימום של 12 ימי חופש בחודש, ויוכלו להעביר את הוותק שלהם. לטייסים יובטחו משרות באמריקן איירליינס בעתיד.
נציין כי טייסי FedEx מקבלים שכר לפי שעה, עם מספר מינימלי של שעות חודשיות. בימים אלה, עקב הירידה בביקוש להובלת מטענים באוויר, הטייסים אינם מסוגלים להגיע הרבה מעל המינימום הנוכחי שלהם, ולכן הם מקבלים תשלום מופחת מהתשלום אליו הם רגילים.
יחד עם זאת, לצד הירידה בביקוש להובלת מטענים באוויר, תעשיית הנוסעים האווירית אינה מתמודדת עם בעיות דומות, וחברות התעופה המובילות ממשיכות לשכור טייסים בקצב מהיר. הדבר יכול להסביר את ההצעה של PSA לטייסי חברת פד-אקס.