זכיינית UPS בישראל משיקה שירות חדשני לטובת עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים להצטרף לשירות משלוחים בינלאומיים (courier), בתהליך דיגיטלי מהיר, האורך 6 דקות בלבד. התהליך החדש מאפשר לעסקים ששולחים החל מ-2 משלוחים לחודש לפתוח בקלות חשבון עסקי וליהנות ממסלול שהותאם באופן ייעודי לסוג ונפח הפעילות הזה.
עד לפני מספר שנים תחום השילוח הבינלאומי המהיר היה בעיקר נחלתן של החברות הגדולות, אולם עם נסיקת תחום האיקומרס והחנויות האינטרנטיות החלו גם העסקים הקטנים ליהנות מהשירות המהיר והאמין שמציעות חברות הבלדרות הבינלאומיות.
בעוד אצל יצואנים ויבואנים גדולים קיימים לרוב עובדים שעוסקים ספציפית בנושא השילוח, עסקים קטנים ובינוניים רבים מחפשים פתרון מהיר ופשוט, שידרוש מינימום זמן התעסקות, ויאפשר להקדיש את מרבית זמנם לקידום העסק. כעת מציעה UPS פתרון ייעודי לצורך זה, המאפשר קבלת הצעת מחיר פשוטה וברורה, בחירת מסלול ופתיחת כרטיס לקוח, בתהליך דיגיטלי מהיר של מספר דקות בלבד, אשר בסופו ניתן להתחיל לשלוח לחו״ל באופן מיידי.
כחלק מהבנת עולמם של העסקים הקטנים המסלול החדש מציע שליחת בין 2 ל-12 משלוחים של חבילות בתשלום לפי שימוש (Pay as you Go), ללא התחייבות מראש לכמות. כמו כן, התעריפים הייעודיים של המסלול בהצטרפות דיגיטלית יכולים לחסוך עד 35% מעלות המשלוחים הנוכחית (ביחס למשלוחים מזדמנים).
רונן כהן, סמנכ״ל השיווק והמכירות, זכיינית UPS בישראל: ״מדובר בכלי מהפכני שיאפשר לעסקים רבים להרחיב את היכולות העסקיות שלהם, לשלוח משלוחים בינלאומיים בצורה מהירה ופשוטה, ויחד עם זאת לקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר ובסטנדרטים בינלאומיים״.