חברת התעופה הבריטית מציינת שנה ראשונה לפעילותו של הטרמינל. למעלה מ-90% מטיסות החברה המריאו בזמן בעקבות פעילותה הבלעדית הטרמינל
הטרמינל, שיציין שנה לפתיחתו ביום שישי הקרוב (27 במרץ), מספק כיום ללקוחות החברה את חוויית הטיסה הטובה ביותר, שהיתה להם בהית'רו מזה שנים רבות.
בנוסף, רושמת חברת התעופה את נתוני הדיוק במועדי ההמראות והטיפול במזוודות הטובים ביותר מזה כעשור כתוצאה מפעילותו של הטרמינל החדש שנפתח ב-27 במרץ 2008: במרבית הימים למעלה מ-90% מטיסות החברה המריאו בזמן, והמזוודות הגיעו במהירות גדולה, כך שלקוחות רבים מצאו את המזוודות מחכות להם על המסוע מיד לאחר שעברו את דלפקי ההגירה.
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "במהלך 12 החודשים האחרונים הטסנו יותר מ-20 מיליון נוסעים דרך הטרמינל בלמעלה מ-154,000 טיסות. הלקוחות מאד אוהבים את תהליכי הצ'ק אין המהירים, את עיצוב הפנים המואר והמרווח, את היעדר התורים, המעברים החלקים בין הטיסות והטרקלינים המפוארים שלנו. הפעילות שלנו בטרמינל 5, ביחד עם המשוב החיובי שאנו מקבלים מלקוחותינו, מספקים לנו יתרון תחרותי אמיתי כיום, שהוא קריטי באווירה הכלכלית הקשה כיום, שמשפיעה על כל ענף התעופה."
לקוחות חברת התעופה הבריטית סיפקו בתקופה הזו את המשוב החיובי ביותר בתולדות ההיסטוריה של החברה, כאשר למעלה מ-75% מהנוסעים בו ציינו כי הם מרוצים ביותר מחברת התעופה. בסקר שערכה בריטיש איירווייס לאחרונה בקרב כ-3000 נוסעים אשר עברו בטרמינל, היא ביקשה מהם להגדיר אותו במילה אחת, ו-85% מהנסקרים השתמשו במילים: רגוע, שמח או מרשים על מנת לתאר את החוויה.
בריטיש איירוויס: למעלה מ-20 מיליון נוסעים בטרמינל 5
חברת התעופה הבריטית מציינת שנה ראשונה לפעילותו של הטרמינל. למעלה מ-90% מטיסות החברה המריאו בזמן בעקבות פעילותה הבלעדית הטרמינל
00:00 ,25.03.2009
עשוי לעניין אותך
24.03.2009
התעשיינים: מאז ספט' 2008 פוטרו כ-8,000 עובדים בצפון
24.03.2009
מופז בכנסת: משרד התחבורה נערך להוציא לפועל תוכנית בסך 7.6 מיליארד שקל
24.03.2009
חברות סיניות מגלות עניין בסמינרים להקמת מרכזי מו"פ בישראל
24.03.2009
משלחת גרמנית בתחום הננו-טכנולוגיה תבקר בישראל
24.03.2009
נמל אשדוד שותף ב"צוללת הירוקה"
24.03.2009
נציג ישראל יעמוד בראש ועדה בארגון הסחר העולמי