לקוחות החברה האסטרטגיים קיבלו מייל אינטראקטיבי המזמין אותם למלא את פרטי אהוביהם שיקבלו ביום האהבה סלסלת שוקולדים באמצעות שליח של UPS
UPS בישראל, נציגתה של חברת המשלוחים העולמית, יצאה במבצע ללקוחותיה האסטרטגיים לקראת "וולנטיין דיי". החברה מזמינה את לקוחות UPS One (מחלקת הלקוחות האסטרטגיים) למלא פרטים של יקיר או אהוב בארץ באי מייל מיוחד ו-UPS תדאג לשלוח לכל אחד ואחת מהם ברכה וסלסלת שוקולד בשמם לכבוד יום האהבה.
רונן כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות של UPS בישראל, מציין כי החברה ממשיכה בתוכנית להשקיע ב-UPS One, במטרה לשמר ולחזק את הקשר עם הלקוחות האסטרטגיים של החברה. בחודשים האחרונים השקיעה UPS כחצי מיליון שקלים במודל שירות חדש להגדלת ושימור מספר הלקוחות ומתן שירותים מיוחדים המותאמים לצורכי הלקוח האסטרטגי.
ברכה וסלסלת שוקולד ללקוחותיה האסטרטגיים של UPS בישראל
לקוחות החברה האסטרטגיים קיבלו מייל אינטראקטיבי המזמין אותם למלא את פרטי אהוביהם שיקבלו ביום האהבה סלסלת שוקולדים באמצעות שליח של UPS
00:00 ,12.02.2006
עשוי לעניין אותך
רשת פדני תכשיטנים נכנסת למטוסים של אל על
מערכת תצוגת מכ"מ מתקדמת תותקן בנתב"ג
נסתיימה שביתת עובדי רשות שדות התעופה
בעקבות השביתה בנתב"ג: ייצוא של מיליוני פרחים לאירופה לקראת "ולנטיין דיי" בסכנה
ממן: העתירות של אשדוד בונדד אינן מבוססות
בג"ץ קבע: איגוד לשכות המסחר יכול להצטרף כמשיב לעתירת אל על