גידול של 1% בתנועת המטענים בנתב"ג במחצית הראשונה של שנת 2003
גידול של 1% נרשם בתנועת המטענים ששונעו בנתב"ג במחצית הראשונה של שנת 2003. כך עולה מנתונים שהוצגו אתמול בפני שר התחבורה, אביגדור ליברמן. מהנתונים מתברר כי ב- 6 החודשים הראשונים של שנת 2003
00:00 ,05.08.2003
החברות הזרות רשמו ירידה של 6% בתנועת המטענים
גידול של 1% נרשם בתנועת המטענים ששונעו בנתב"ג במחצית הראשונה של שנת 2003. כך עולה מנתונים שהוצגו אתמול בפני שר התחבורה, אביגדור ליברמן. מהנתונים מתברר כי ב- 6 החודשים הראשונים של שנת 2003 שונעו בנתב"ג כ- 156 אלף טונות מטען, לעומת כ- 155 אלף טונות מטען, בתקופה המקבילה אשתקד.
תנועת המטענים ששונעה מנתב"ג רשמה גידול של 8% ואילו בתנועת המטענים שנפרקה בנתב"ג נרשמה ירידה של 9%.
מדובר בגידול הראשון שנרשם בתנועת המטענים בנתב"ג מאז שנת 2000. בשנת 2001 נרשמה ירידה של 8% ובשנת 2002 נרשמה ירידה נוספת של 5%, בתנועת המטענים ששונעו בנתב"ג.
לכמות המטען הכללית שהוטסה על ידי חברות התעופה הזרות נרשמה ירידה בשעור של כ- 6%.
הגידול בתנועת המטענים במחצית הראשונה של שנת 2003 נובע בעיקר מהגידול המתמשך ביצוא החקלאי וביצוא התעשיתי של ישראל. המקור לירידה בכמות המטען שנפרקה בנתב"ג הוא המשך מגמת הירידה ביבוא לישראל.
לכמות המטענים הכללית שהוטסה על ידי חברות אל על וק.א.ל. נרשם גידול בשעור של כ- 3%, לעומת המחצית הראשונה של שנת 2003 וחלק השוק המשותף שלהן גדל ל 75.4%, לעומת 73.7% בתקופה המקבילה אשתקד.
יצויין כי בנוסף למטען ששונע מישראל לחו"ל, חברות ק.א.ל. ואל על מטיסות כמות משמעותית של מטען בין אירופה וארה"ב. ק.א.ל משנעת מטענים בין אפריקה ואירופה ואל על מטיסה מטען בין המזרח הרחוק לאירופה.
גידול של 1% נרשם בתנועת המטענים ששונעו בנתב"ג במחצית הראשונה של שנת 2003. כך עולה מנתונים שהוצגו אתמול בפני שר התחבורה, אביגדור ליברמן. מהנתונים מתברר כי ב- 6 החודשים הראשונים של שנת 2003 שונעו בנתב"ג כ- 156 אלף טונות מטען, לעומת כ- 155 אלף טונות מטען, בתקופה המקבילה אשתקד.
תנועת המטענים ששונעה מנתב"ג רשמה גידול של 8% ואילו בתנועת המטענים שנפרקה בנתב"ג נרשמה ירידה של 9%.
מדובר בגידול הראשון שנרשם בתנועת המטענים בנתב"ג מאז שנת 2000. בשנת 2001 נרשמה ירידה של 8% ובשנת 2002 נרשמה ירידה נוספת של 5%, בתנועת המטענים ששונעו בנתב"ג.
לכמות המטען הכללית שהוטסה על ידי חברות התעופה הזרות נרשמה ירידה בשעור של כ- 6%.
הגידול בתנועת המטענים במחצית הראשונה של שנת 2003 נובע בעיקר מהגידול המתמשך ביצוא החקלאי וביצוא התעשיתי של ישראל. המקור לירידה בכמות המטען שנפרקה בנתב"ג הוא המשך מגמת הירידה ביבוא לישראל.
לכמות המטענים הכללית שהוטסה על ידי חברות אל על וק.א.ל. נרשם גידול בשעור של כ- 3%, לעומת המחצית הראשונה של שנת 2003 וחלק השוק המשותף שלהן גדל ל 75.4%, לעומת 73.7% בתקופה המקבילה אשתקד.
יצויין כי בנוסף למטען ששונע מישראל לחו"ל, חברות ק.א.ל. ואל על מטיסות כמות משמעותית של מטען בין אירופה וארה"ב. ק.א.ל משנעת מטענים בין אפריקה ואירופה ואל על מטיסה מטען בין המזרח הרחוק לאירופה.
עשוי לעניין אותך
04.08.2003
שינוי ארגוני באל על - איתמר ברטוב מונה לתפקיד סמנכ"ל שירות
04.08.2003
חברות תעופה זרות הטסות לישראל יחוייבו להתקין דלת בטחון חסינת ירי
04.08.2003
חיליק אסיה: היצוא התעשייתי (ללא יהלומים) לאסיה ירד במחצית הראשונה של 2003 ב-1.1%
04.08.2003
תכליתו של הישבון מסי היבוא
03.08.2003
נדחה יישום תקנה בדבר חובת ניהול יומן נהג משאית
03.08.2003
המועצה המנהלת של תוכנית המו"פ הדו-לאומית איטליה – ישראל אישרה 6 פרויקטים חדשים בהיקף של 5.9 מיליון א