לאחר 5 שנים של ירידה: גידול של 3% בתנועת הנוסעים בטיסות הפנים ארציות ב- 2005. ירידה של 19% נרשמה בקו הצפוני שדה דב - ראש פינה
מהנתונים שהוצגו בפני שר התחבורה מאיר שיטרית עולה כי בשנת 2005 טסו כ- 1.1 מיליון נוסעים בכ- 18 אלף טיסות סדירות פנים ארציות.
מאז שנת 2001, שבה נרשמה עלייה של 11% בתנועת הנוסעים הפנים ארצית, חלה ירידה הדרגתית במספר הנוסעים. בשנת 2000 נרשמה ירידה של 2%. בשנת 2001 חלה ירידה נוספת של 6%, בשנת 2002 הצטמצמה הירידה ל- 3% ובשנת 2003 הגיעה הירידה בתנועה הפנים ארצית ל- 9%. בשנת 2004 חלה ירידה דרסטית במספר הטסים והיא הגיעה ל- 13%.
תנועת הנוסעים בקווים לאילת הסתכמה בשנת 2005 בכ- 1.024 מיליון נוסעים – גידול של 4%, לעומת שנת 2004. כ- 56% מהטיסות הפנים ארציות היו בקו שדה דב - אילת, כ-38% בקו נתב"ג – אילת וכ- 6% בקו חיפה- אילת.
חברת ישראייר החלה להפעיל טיסות סדירות לאילת וממנה לפני כעשר שנים, בעקבות החלטת ממשלה שאפשרה לישראייר להפעיל טיסות סדירות לאילת לצד חברת ארקיע. פלח השוק של ישראייר הסתכם בכ- 39% מכלל תנועת הנוסעים בקווים לאילת וממנה, לעומת חלק שוק של 61% שנרשם לחברת ארקיע.
בתנועת הנוסעים בקו הצפוני שדה דב - ראש פינה, שהופעל על ידי ארקיע, נרשמה בשנת 2005 ירידה של 19%, לעומת שנת 2004, והיא הסתכמה ב- 40 אלף נוסעים, זאת בהמשך למגמת הירידה בתנועת הנוסעים בקו שהחלה בשנת 2002.
גידול של 3% בתנועת הנוסעים בטיסות הפנים ארציות
לאחר 5 שנים של ירידה: גידול של 3% בתנועת הנוסעים בטיסות הפנים ארציות ב- 2005. ירידה של 19% נרשמה בקו הצפוני שדה דב - ראש פינה
00:00 ,06.02.2006
עשוי לעניין אותך
עלייה של 10.6% בייצוא התעשייתי לאיחוד האירופי
ישראל בסלון האווירי בסינגפור
מספנות ישראל יבצעו עבודות תחזוקה באוניות של "מנו ספנות"
גלובל פקטורינג משיקה מוצר פיננסי חדש
מיכה גולד נבחר ליו"ר איגוד קציני בטיחות בתעבורה
שירות חדש של האחדת מטענים לאירופה