האחים בורוביץ יצטרכו להחזיר מאות אלפי שקלים לטייסי אל על
הבעלים החדשים של אל על, האחים ישראל ודדי בורוביץ, אולי עדיין לא מודעים לכך, אך מיוני 2005 יצטרכו להחזיר מאות אלפי שקלים לטייסי החברה. זאת, כחלק מהסכם עבודה שנחתם בין ההנהלה לטייסים לפני ההשתלטות של חברת כנפיים שבבעלות האחים בורוביץ, על חברת התעופה
00:00 ,30.12.2004
הבעלים החדשים של אל על, האחים ישראל ודדי בורוביץ, אולי עדיין לא מודעים לכך, אך מיוני 2005 יצטרכו להחזיר מאות אלפי שקלים לטייסי החברה. זאת, כחלק מהסכם עבודה שנחתם בין ההנהלה לטייסים לפני ההשתלטות של חברת כנפיים שבבעלות האחים בורוביץ, על חברת התעופה.
על פי ההסכם, יקבלו טייסי החברה החזרים של תשלומי המס לעידוד הצמיחה שנגבה מכל עובדי המדינה. ההחזרים יינתנו בהתאם לתוצאות הכספיות של אל על. שיעור המס לעידוד הצמיחה שנגבה מהטייסים הגיע עד ל-13%.
נוסחת החזר התשלומים לטייסים מתייחסת לשלושה ציוני דרך: תוצאות הרבעון הראשון של 2004, תוצאות תשעת החודשים הראשונים של השנה ורווחי החברה ב-2004.
לכל אחת מנקודות אלה נקבע מראש החזר תשלום מצטבר. כך לדוגמה, לתום הרבעון השלישי השנה נקבע כי רווחים של יותר מ-50 מיליון דולר יביאו לתשלום החזר באחוז מסוים; רווח שנתי של יותר מ-30 מיליון דולר יביא להחזר של כמה אחוזים נוספים.
את תשעת החודשים הראשונים של 2004 סיימה אל על ברווח של כ-59 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-3 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
החברה רשמה חמישה רבעונים רצופים של רווח, למרות עלייה ניכרת במחירי הדלק והתגברות התחרות.
בחברת התעופה אל על אמרו בתגובה: "כל תשלום שישולם הוא לפי הסכם ועבור עבודה שהטייסים ביצעו ויבצעו. כל הסכם עם העובדים, במידה שנעשה, קיבל את כל האישורים הנדרשים".
על פי ההסכם, יקבלו טייסי החברה החזרים של תשלומי המס לעידוד הצמיחה שנגבה מכל עובדי המדינה. ההחזרים יינתנו בהתאם לתוצאות הכספיות של אל על. שיעור המס לעידוד הצמיחה שנגבה מהטייסים הגיע עד ל-13%.
נוסחת החזר התשלומים לטייסים מתייחסת לשלושה ציוני דרך: תוצאות הרבעון הראשון של 2004, תוצאות תשעת החודשים הראשונים של השנה ורווחי החברה ב-2004.
לכל אחת מנקודות אלה נקבע מראש החזר תשלום מצטבר. כך לדוגמה, לתום הרבעון השלישי השנה נקבע כי רווחים של יותר מ-50 מיליון דולר יביאו לתשלום החזר באחוז מסוים; רווח שנתי של יותר מ-30 מיליון דולר יביא להחזר של כמה אחוזים נוספים.
את תשעת החודשים הראשונים של 2004 סיימה אל על ברווח של כ-59 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-3 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
החברה רשמה חמישה רבעונים רצופים של רווח, למרות עלייה ניכרת במחירי הדלק והתגברות התחרות.
בחברת התעופה אל על אמרו בתגובה: "כל תשלום שישולם הוא לפי הסכם ועבור עבודה שהטייסים ביצעו ויבצעו. כל הסכם עם העובדים, במידה שנעשה, קיבל את כל האישורים הנדרשים".
עשוי לעניין אותך
לין בכנס שגרירי ישראל: פעילות הנספחים המסחריים מאכזבת
בססח תאפשר ביטוח אשראי גם ליצואנים בתחום היהלומים
נמל אשדוד: 110 מליון ש"ח עודף הכנסות על הוצאות בחודשי ינואר-אוקטובר
הסכם להקמת אזור תעסוקה משותף בצומת שוקת
שרי התחבורה והאוצר דנו בתכנית התוואי של הרכבת המתוכננת לאילת
עמוס רון לזלצמן: קידמתי ואמשיך לקדם את פיתוח נמל חיפה