יאטא פרסמה נתונים על התעבורה האווירית בחודש פברואר 2005. מהנתונים עולה כי חלה האטה בפעילות הכלכלית העולמית ותעבורת הנוסעים באויר ירדה ל-6.6% לעומת 7.9% שהיה בחודש ינואר ש.ז. החדשות הטובות מצביעות על התאוששות בתעבורת נוסעים באויר מאז אסון הצונאמי באסיה.
הגידול בהובלת נוסעים באויר של החברות באסיה חזרה לרמה הקודמת, ביחוד עם פרוס השנה הסינית החדשה – לדברי מר Giovanni Bisignani, מנהלה הכללי של יאטא.
תעבורת הנוסעים באויר הגיעה בחודש פברואר ל-6.6% שהם 7.9% בחישוב שנתי. מכל האזורים נרשמה עליה בתעבורת הנוסעים באויר ביחוד באזורי המזרח התיכון ואמריקה הלטינית.
תעבורת המטענים באויר צנחה ב-0.9% בחודש פברואר, ובכל זאת בחישוב שנתי התוצאות נשארות חיוביות ומגיעות לכ-7.3%. כל האזורים דיווחו על עליה של 6.5%. תוצאה זו התקבלה בעיקר בגלל היבוא לסין שירד במהלך חגיגות השנה החדש בסין והחלשות בפעילות הכלכלית העולמית.
מחירי הדלקים באויר המשיכו לעלות במהלך חודש פברואר 2005, ולדעת Bisignaniשנת 2005 תהיה שבה ירשמו הפסדים לתעשיה האוירית למרות הקיצוצים וההתיעלות בתעשיה זו.
מיזוגים שהתבצעו בין חברות תעופה באירופה הם התשובה למצב שנוצר בתעשיה האוירית, אבל Bisignaniמוסיף ואומר שדרוש אומץ לב מצד הממשלות שיבצעו צעדים שישנו באופן מהותי את המבנה של מגזר התעשיה האוירית.
עוד מוסר Bisignani כי הויכוח המתחדש אודות שמים פתוחים באזור הצפון אטלנטי מהווה הזדמנות פז לארה"ב ולאירופה להוביל שינויים וליבריזציה בנושא.
יש לציין כי בפברואר השנה חלו שני דברים שהשפיעו על התוצאות לעומת פברואר שנת 2004: בפברואר 2005 היו 28 ימים לעומת 29 ימים בחודש זה בשנת 2004.
ראש השנה הסיני חל השנה בפברואר, כאשר בשנה שעבר הוא חל בחודש ינואר.