הגידול נובע בעיקר ממאמצי שיווק בתחום משלוחי מתנות לחו"ל. עיקר המשלוחים הם חבילות שי במגזר הפרטי והעסקי
אודי כספי מנכ"ל TNT אקספרס: "הגידול נובע בעיקר ממאמצי שיווק אינטנסיביים וניסיון נרכש בתחום משלוחי מתנות לחו"ל. בשבועיים האחרונים ולקראת חג הפסח, נרשמה בחברה עלייה חדה ומשמעותית להזמנת שירותי האקספרס של TNT באמצעות האינטרנט".
על פי נתוני חברת השילוח TNT אקספרס ישראל, לקראת חג הפסח נרשמה עלייה של 20% במשלוחי הבלדרות לחו"ל במגזר הפרטי והעסקי. עיקר המשלוחים הם חבילות שי הכוללות יינות ישראלים, מוצרים כשרים לפסח, פרי הדר, שוקולדים וכיו"ב.
השנה, כמו בשנה הקודמת, מקיימת TNT אקספרס שיתוף פעולה עם חברת "מטעי בן עזר", המתמחה בהפקת חבילות שי לחו"ל אשר בחרו בחברה כמשלח העיקרי שלהם לאירופה וזאת לאור ניסיונה בתחום שילוח אריזות מורכבות ועדינות.
לדברי כספי, TNT אקספרס פיתחה מיומנות בטיפול בכמויות ענק של משלוחים לחו"ל, באופן השומר על שלמות התכולה ואיכותה.
חברת השילוח TNT אקספרס ישראל: גידול של 20% בהיקף המשלוחים לחו"ל לקראת חג הפסח
הגידול נובע בעיקר ממאמצי שיווק בתחום משלוחי מתנות לחו"ל. עיקר המשלוחים הם חבילות שי במגזר הפרטי והעסקי
00:00 ,02.04.2006
עשוי לעניין אותך
31.03.2006
השבת מס ששולם ביתר – הוכחת אי גלגול המס על הקונים
31.03.2006
תובענות ייצוגיות נגד רשויות המס
31.03.2006
פרשנות כלל 2 לחלק ה - XVI של צו תעריף המכס
31.03.2006
תשלום מכס / מס קניה אגב מחאה
30.03.2006
עמותת "כאן ביתי" דורשת לבטל המגבלה בדו"ח ועדת הבר בעניין התרחבות הקיבוצים
30.03.2006
ירידה של 20% בתאונות הקטלניות בהן מעורבות משאיות